728 x 90

حذف یا کاهش اقلام غذایی ۱۵ تا ۳۵درصد خانوارها بر اثر کرونا

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت رژیم گفت: تبعات اقتصادی ناشی از کرونا، منجر شده بین ۱۵ تا ۳۵درصد خانوارها در استانهای کشور، مصرف اقلام غذایی را حذف کرده یا کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ۸مهر، زهرا عبداللهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت افزود که حذف اقلام غذایی در ۱۵ تا ۳۵درصد خانوارها، هشداری است که باید به آن توجه کرد چون به‌دلیل «کاهش درآمد خانواده» و افزایش قیمت مواد غذایی، اقلام غذایی از سفره مردم حذف شده و اگر اقدامات لازم را انجام ندهیم، پروسه مدیریت کرونا کامل نمی‌شود.

این در حالی است که به‌گفته عیسی منصوری، معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان شیوع کرونا در ایران حدود شش میلیون نفر از کرونا آسیب دیده‌اند و حدود یک و نیم میلیون نفر به‌علت کرونا کار خود را از دست داده‌اند.

هم‌چنین در خبری دیگر مدیرکل ورزش استان تهران با اشاره به این‌که کرونا لطمات جبران‌ناپذیری را به ورزش استان تهران وارد کرده است، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به الآن در باشگاهها و اماکن ورزشی استان تهران، حدود ۱۶هزار نفر بیکار شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0a18623-963c-4066-96a1-23d447339d70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات