728 x 90

حرکتهای اعتراضی کارکنان مخابرات استان فارس،حواله‌داران آذویکو، شرکت نظم آفرینان هویزه

تجمع حواله داران شرکت آذویکو
تجمع حواله داران شرکت آذویکو

تجمع اعتراضی کارکنان شرکتی مخابرات استان فارس

جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات استان فارس، شنبه ۲۴خرداد با تجمع در مقابل ساختمان این شرکت خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند.

تجمع‌کنندگان هم‌چنین بازگشت به‌کار همکاران خود، که پس از پیگیری در خصوص اجرای طرح طبقه‌بندی از کار بیکار شده بودند، را از دیگر مطالبات خود عنوان کردند.

قیام

تجمع حواله‌داران شرکت آذویکو - آذربایجان خودرو مقابل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان

حواله داران شرکت آذویکو- آذربایجان خودرو، شنبه ۲۴خرداد در اعتراض به دریافت نکردن ٦هزار خودرو پیش خرید شده پس از ٢سال، مقابل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این شرکت تاکنون به تعهدات خود در قبال بیش از ۵هزار مشتری که برای دریافت خودرو ثبت نام کرده و وجه آن را به‌طور کامل پرداخت کرده‌اند، عمل نکرده است.

صف کامیونها در مرز بازرگان

صف کامیونهای منتظر عبور به ترکیه ۲۵کیلومتر است و رانندگان ۶ تا ۷روز در نوبت کارهای گمرک می‌مانند.

قیام

ادامه اعتصاب کارگران شرکت نظم آفرینان ایمان هویزه

به گزارش دریافتی، روز پنجشنبه ۲۲خرداد، اعتصاب و اعتراضات دامنه‌دار کارگران شرکت نظم آفرینان ایمان در میدان نفتی شهرستان هویزه نسبت به پایمالی حقوقشان هم‌چنان ادامه داشت.

یک کارگر شرکت نظم آفرینان ایمان در میدان نفتی شهرستان هویزه با اشاره به خودکشی یکی از همکارا نشان در روز چهارشنبه ۲۱خرداد ماه و آغاز اعتراضاتشان از یک هفته پیش تاکنون افزود: «در شرکت نظم آفرینان ایمان، پیمانکار فعلی که حدود ۵سال است فعالیت می‌کند دستمزد کارگران را در این شرایط نابسامان اقتصادی و گرانی سرسام‌آور کاهش داده است».

قیام

تجمع کارگران مخابرات راه دور شیراز

روز پنجشنبه ۲۲خرداد، کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود، در محل شورای اداری استان فارس تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران در این تجمع که اساساً به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات ۱۴ساله خود شکل گرفته بود، خواستار عزل اعضای هیأت اجرایی کنونی مخابرات راه دور شدند.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6473f1c2-c986-46fb-9fd3-5fea0770d0ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات