728 x 90

حمله شدید دونالد ترامپ به رسانه‌هایی که اخبار جعلی مورد پسند رژیم آخوندی مبنی بر اختلاف در دولت آمریکا در رابطه با ایران را منتشر می‌کنند

حمله دونالد ترامپ به رسانه‌هایی که اخبار جعلی علیه دولت آمریکا منتشر می‌کنند
حمله دونالد ترامپ به رسانه‌هایی که اخبار جعلی علیه دولت آمریکا منتشر می‌کنند

به‌دنبال بالا گرفتن خبرهای ضد و نقیض درباره سیاست دولت آمریکا در قبال رژیم آخوندی دونالد ترامپ بار دیگر اخبار جعلی و رسانه‌های مربوطه را به‌شدت مورد حمله قرار داد.

خبرهای متعارض و ضدو نقیض درباره سیاست دولت آمریکا در قبال رژبم ایران بالا گرفته و طیف گسترده‌یی از گزینه‌ها از مذاکره با رژیم تا حمله به آن را در بر می‌گیرد.

مماشات گران و طرفهایی که منافع خود را در بقای رژیم آخوندها می‌بینند به جنب و جوش افتاده و تلاش می‌کنند عملیات تروریستی رژیم در فجیره را ماستمالی یا کم‌بار کنند و به جای آن اطرافیان ترامپ را با دود و دم بسیار، جنگ‌طلب و رژیم آخوندها را بی‌تقصیر جلوه دهند.

 

روز جمعه۲۷ اردیبهشت رئیس جمهور آمریکا اخبار جعلی و رسانه‌های مربوطه را به‌شدت مورد حمله قرار داد و در توئیت خود گفت: رسانه‌های اخبار جعلی فیک نیوز با پوشش تقلبی و بسیار غیردقیق در مورد ایران به کشور ما آسیب می‌رسانند. این کار آشفته گویی با منابعی ضعیف ساختگی و خطرناک است حداقل رژیم ایران نمی‌داند چه فکری بکند که در این نقطه ممکن است چیز بسیار خوبی باشد.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه گزارش کرد یک روز بعد از این‌که ترامپ در توئیت قبلی خود گفته بود من مطمئن هستم که رژیم ایران به‌زودی خواهان گفتگو خواهد شد وقتی از او سؤال شد آیا با رژیم وارد جنگ خواهد شد گفت امیدوارم این‌طور نباشد.

 

به گزارش آسوشیتدپرس نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان نسبت به جنگ با رژیم ایران هشدار داد و گفت امیدوارم مشاوران ترامپ این را متوجه باشند که آنها آتوریته شروع جنگ علیه ایران را ندارند. از سوی دیگر به گزارش کاخ سفید رئیس‌جمهور آمریکا مجددا رسانه‌ها و دستگاه اخبار جعلی را به باد حمله گرفته است.

 

وی گفت آنها دغلکار هستند و پیامهای غلط منتشر می‌کنند. شاید رژیم ایران هم کاملا گیج شده باشد.رسانه‌های اخبار جعلی فیک نیوز خبر می‌دهند که من از دست افرادم عصبانی هستم. اما من از دست آنها عصبانی نیستم و کار خودم را انجام می‌دهم. آنها می‌گویند من بدتر از آنها و آنها بدتر از من و جنگ‌طلب هستند. مایک پمپئو کارش را عالی انجام می‌دهد. بولتون کارش را عالی انجام می‌دهد. آنها طوری وانمود می‌کنند که به‌نظر بیاید درگیری بین ما هست رسانه‌های اخبار جعلی دروغ منتشر می‌کنند. می‌گویند منابع محرمانه. آیا شما تابحال متوجه شده‌اید که دیگر هرگز اسامی افراد را نمی‌نویسند همه جا می‌نویسند «یک منبع می‌گوید» در حالی که هیچ منبعی وجود ندارد. این فرد اصلاً وجود ندارد، این فرد اصلاً در قید حیات نیست. این قبیل خبرها تاپاله است.مثلاً جلسه‌یی متشکل از هفت نفر بوده ولی می‌گویند سه نفر در آن جلسه بوده‌اند و این‌که سه نفر تأیید کرده‌اند که این و آن اتفاق افتاد. در حالی که هیچ سه نفری وجود نداشته است.رسانه‌های اخبار جعلی این چیزها را خودشان می‌سازند. اینها افراد بدی هستند. به همین دلیل است که من این عبارت فیک نیوز (اخبار ساختگی) را ابداع کرده‌ام.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97f9e94a-4608-499f-82ad-af9da3a91af2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات