728 x 90

حمله پاسدار شریعتمداری به روحانی: چرا این‌قدر برای ریاست‌جمهوری سر و دست می شکند

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری

پاسدار شریعتمداری روز دوشنبه ۲فروردین در مصاحبه با شبکه۳ رژیم گفت: «خب کسانی که این توان را در خودشان نمی‌بینند نباید وارد بشوند ‌البته من این را عرض بکنم برداشت بنده این هستش که فقط برداشت بنده هست برداشت بنده این هستش که نظراتی که حضرت آقا مطرح کردند مخاطبش شورای نگهبان هم هست یعنی اونها هم بایستی دقت بکنند و صرفاً به چند تا استعلام اکتفا نشه این مسایل هم دیده بشه به‌لحاظ قانونی هم جا دارد ... فضای مجازی خودش خیلی که آقا هم بهش اشاره کردند متأسفانه فضای مجازی در ایران یله هست رهاست یک دفعه یک تعبیری داشتند آقا که مثل سگ هار است رها شده بعد می‌گویند قلاده‌اش را بعداً می‌آوریم خب اول قلاده‌اش را بیار بعد رهایش کن . . چرا ما بایستی مدیریت افکار عمومی‌مان را حالا در حدی مدیریت افکار عمومی‌مان را به دشمن بدهیم؟ یعنی الآن در فضای مجازی مدیریت به‌عهده دشمن است».

پاسدار شریعتمداری افزود: «اینجا یک سؤالی هست اگر واقعاً رئیس‌جمهور تدارکچی هست و اختیارات ندارد خب پس چرا این‌قدر برای ریاست‌جمهوری سر و دست می‌شکند مگر نمی‌گویید اختیارات نداره این هم تازه باب نشده چند بار هست از چند دوره قبل همیشه اینجوری بوده همیشه هم دوره‌های آخر این‌طوری هست».

پاسدار شریعتمداری بی‌عملی دولت آخوند روحانی را زیر ضرب گرفت و گفت: «بعضا همین نکته‌یی که گفتید می‌گویند ما می‌خواستیم خیلی از کارها را بکنیم نگذاشتند ولی نمی‌گویند چه کسی نگذاشت! ببینید این یک شگرد روانی هست و به آن می‌گویند حرکت از پله دوم...».


وی افزود: «وقتی که می‌گویید نگذاشتند باید بگویید چه کسی نگذاشت چون ببینید بودجه ریاست‌جمهوری بودجه مملکت که دخل بقالی نیستش که حساب و کتاب دارد یا نوع کارها که از نوع کار بنّا نیست که مثلاً دلش بخواد دیوار را اینجوری ببرد یا آن جوری این‌طور نیست شما اگر قرار بود مثلاً در عرصه اقتصادی کاری بکنید یا بایستی لایحه‌یی تنظیم کنید به دولت به مجلس بدهید که ندادید یا بایستی مصوبه‌یی داشته باشید که ندارید پس اول باید بگویید که چه می‌خواستید بکنید».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0f196e0-686b-44e2-b048-81455bae68ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات