728 x 90

حمله پاسدار شریعتمداری به ظریف: چرا از خودتان مایه نمی‌گذارید؟

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان
پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان طی یادداشتی با عنوان «چرا از خودتان مایه نمی‌گذارید؟» نوشت ٰاگر آقای ظریف اقدامات و عملکرد وزارتخانه تحت مسئولیت خود را قابل دفاع می‌دانند چرا از خودشان مایه نمی‌گذارند و با ارائه اسناد متقن و دلایل محکم از آن دفاع نمی‌کنند؟ و چنان‌چه عملکرد وزارت‌خارجه را نا‌موفق ارزیابی می‌کنند چرا آن را به حضرت آقا نسبت می‌دهند؟!

پاسدار شریعتمداری برای یادآوری افزایش تحریم‌ها به ظریف نوشت: «حضرت آقا در آغاز سال۹۴ تأکید فرمودند که؛ لغو تحریم‌ها پس از اجرای توافق، خدعه آمریکایی است ولی آقایان همه امتیازها را دادند و در مقابل وعده نسیه لغو تحریم‌ها را گرفتند و نتیجه آن که نه فقط تحریم‌ها لغو نشد بلکه دهها تحریم دیگر هم به آن اضافه شد! و بی‌توجهی تیم مذاکره‌کننده کشورمان به هشدار حضرت آقا باعث شد آمریکا کلاه گشادی را که تدارک دیده بود به آسانی بر سر تیم مذاکره‌کننده مؤمن و شجاع و راستگوی کشورمان بگذارد! یعنی باز هم به توصیه رهبری که فریب لبخند دشمن را نخورید توجه نکردند و شد آنچه نباید می‌شد!»

شایان یادآوری است که روز گذشته جواد ظریف وزیر خارجه آخوندها برای ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه‌اش به مجلس رفت. اما در مجلس با هجمه باند خامنه‌ای مواجه شد. همین امر موجی از درگیریهای باندی را به راه انداخته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c55946df-7b00-4949-9490-29c9adc286fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات