728 x 90

خبرگزاری رسمی رژیم: نباید فراموش کرد که مجاهدین در دوره اوباما و وزات خارجه هیلاری کلینتون از لیست سازمانهای تروریستی خارج شدند

گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر ۱۴۰۰
گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر ۱۴۰۰

خبرگزاری رسمی رژیم: نباید فراموش کرد که مجاهدین در دوره اوباما و وزارت خارجه هیلاری کلینتون از لیست سازمانهای تروریستی خارج شدند.

خبرگزاری رسمی رژیم – ایرنا- ۲۷تیر ۱۴۰۰:

در گردهمایی اخیر مجاهدین شاهد حضور مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا و یک مقام رسمی اسلوونی بودیم که با واکنش قاطع وزارت امور خارجه همراه شد.

برای کسانی که با ماهیت وجودی مجاهدین آشنایی کاملی ندارند، چرایی حمایت پیدا و پنهان غربی‌ها از سازمان مجاهدین محل پرسشی جدی است... .

در حال حاضر سازمان مجاهدین از نگاه برخی کشورهای غربی می‌تواند محل حساسیت و درگیری برای جمهوری اسلامی ایجاد کند. به‌خصوص این‌که سازمان مدعی نقض حقوق‌بشر در جمهوری اسلامی است.

هیچ نشان و دال روشنی از ارتباط جریان دموکرات‌ها در آمریکا با سازمان مجاهدین نیست. البته نباید فراموش کرد که این سازمان در دوره اوباما و زمان وزارت‌خارجه هیلاری کلینتون در سال۲۰۱۲ از لیست سازمانهای تروریستی خارج شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bca481eb-fa60-42d3-b45d-25dd4977ad42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات