728 x 90

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: تجمع‌های خرابکارانه از سوی(مجاهدین) یک روز پس از سهمیه‌بندی بنزین

قیام سراسری مردم ایران - آبان۹۸
قیام سراسری مردم ایران - آبان۹۸

ارگان نیروی تروریستی قدس ضمن حمله به‌وزیر ارتباطات روحانی در اوج تازه‌یی از بحران درونی رژیم نوشت‌: «انتشار کمپینهای مختلف برای دعوت به‌ تجمع‌های خرابکارانه از سوی مجاهدین یک روز پس از سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفت.

کمپینهای اصلی مجاهدین برای تجمع‌های خرابکارانه در شامگاه جمعه منتشر و در آنها از مردم برای تجمع‌های مختلف در ساعت ۱۰صبح فردای آن روز یعنی شنبه دعوت شده بوده».

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس -۲۲آذر: «بر اساس اطلاعات دریافتی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات در ابتدای ناآرامی‌های اخیر از اجرای دستور شورای امنیت کشور به‌منظور محدودسازی نقطه‌ای اینترنت آشوبگران برای چند ساعت، سر باز زده و باعث قطعی کل اینترنت کشور به مدت ۱۰روز شده است!

همزمان با افزایش موج‌سواری ضد انقلاب و انتشار کمپینهای مختلف برای دعوت به تجمع‌های خرابکارانه از سوی(مجاهدین) یک روز پس از سهمیه‌بندی بنزین، شورای امنیت کشور یا همان «شاک» به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور به وزارت ارتباطات دستور می‌دهد تا فقط برای چند ساعت و آن هم به‌صورت نقطه‌ای یعنی در چند محدوده مشخص، اقدام به محدود کردن اینترنت کند....

تمام کمپینهای اصلی (مجاهدین)در این رابطه در شامگاه جمعه منتشر و در آنها از مردم برای تجمع‌های مختلف در ساعت ۱۰صبح فردای آن روز یعنی شنبه دعوت شده بود. دستور شورای امنیت کشور نیز دقیقاً در همین رابطه و با توجه به موج‌سواری گسترده(مجاهدین)برای کمپینهای آشوب در روز شنبه صادر می‌شود.

در نهایت اینترنت با یک روز تأخیر یعنی شنبه شب (۲۵ آبان) و بعد از سازماندهی کامل آشوب‌ها و وارد شدن کشور در یک بحران امنیتی قطع می‌شود؛ اتفاقی که می‌توانست در صورت ورود به موقع و تنها چند ساعت قطعی اینترنت هرگز تا این وسعت رخ ندهد و کشور را وارد یک بحران امنیتی نکند.

اقدام جهرمی باعث شد...جریان ضد انقلاب و (مجاهدین)با بهره‌گیری از عدم محدودیت به موقع اینترنت که از سوی شورای امنیت کشور ابلاغ شده بود، به‌خوبی این امکان را پیدا کند تا در روزهای جمعه و شنبه افراد وابسته به خود در سراسر کشور را سازماندهی کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/905d38d5-0e12-4eb4-8b44-fdb3faae0079"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات