728 x 90

خودداری خامنه ای از تأمین هزینه های کرونا و هراس از فوران خشم مردم

خامنه ای خليفه جنايتكار  ارتجاع
خامنه ای خليفه جنايتكار ارتجاع

خودداری خامنه‌ای از تأمین هزینه‌های مقابله با بحران کرونا از محل ثروت و دارائیهای انباشته مراکز غارت تحت کنترل خلیفه ارتجاع و هراس از فوران خشم مردم علیه تمامیت نظام باعث شد که سرکردگان و منابع حکومتی بر لزوم هزینه کردن بخشی از این اموال برای حفظ نظام و جلوگیری از قیام تأکید کنند.

روزنامه حکومتی مستقل دوشنبه اول اردیبهشت زیر عنوان «اوجب واجبات» می‌نویسد: شرایط و بحرانهای فعلی و پیش رو اقتضا می‌کند که نظام برای پیشگیری از درغلتیدن در گرداب بحرانهای بیشتر، از توان مالی نهادهای مذکور استفاده کند تا حفظ شود. سیاست‌گذاران کلان (نظام) اعم از دولتی و حاکمیتی، اگر به حفظ نظام و موقعیت جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند... با استفاده از ظرفیت نهادهای مذکور، سونامی رکود اقتصادی را مهار کنند.

این منبع حکومتی خاطرنشان می‌کند: با توجه به توانِ دولت و مجموعهٔ نهادها اقداماتِ صورت‌گرفته موجب رضایتِ عمومی نیست و می‌تواند مشکلات و بحران‌هایی جدی‌تر از آبان ۹۸به‌وجود آورد که فائق آمدن بر آن بسیار سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78001eaa-cb0d-4db0-bf6a-f738ba50f75a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات