728 x 90

دشمنی یک‌پارچه با مردم

اغلب پزشکان و مؤسسات علمی، سخت نگران پیک دوم و موج مرگبار ویروس در ۱۰روز آینده هستند.

پیام طبرسی، معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری: «دو سه هفته کلیدی داریم. پیک دوم داریم. اگر رعایت نشود مرگ و میر بالا می‌رود».

آخوند شیاد روز یکشنبه گفت: «فعالیت کسبه و کارهای جاری اقتصادی در تهران از سی‌ام فروردین و در سایر استانها از ۲۳فروردین شروع می‌شود».

مسعود یونسیان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۶فروردین ۹۹: «اگر ما زمانی که هنوز به کنترل نرسیدیم شروع کنیم به سست کردن استراتژیهای کنترلی‌مان متأسفانه این آتش زیر خاکستر مجدداً شعله خواهد کشید و تبعات اقتصادی‌اش که ما نگرانش هستیم هم بیشتر و هم طویل‌المدت‌تر ما را متأسفانه آزار خواهد داد».

آخوند حیله‌گر که تلاش می‌کند با دستی در جیب و چنگی بر گلوی مردم، از خفگی اقتصادی نجات یابد، صدای حریرچی را هم درآورد: «اگر خیلی به مشکلات اقتصادی سیلی بیاید که همان دغدغه‌های ما را هم از بین ببرد...».

خامنه‌ای و روحانی البته با قرنطینه هم موافق هستند اما باز هم از جیب و حساب مردم.

آخوند روحانی: «اونهایی که حضورشان در خیابان در جامعه ضرورتی ندارد ترجیح بر این است و خودشان باید مراعات بکنند و در خانه بمانند».

روحانی در روز یکشنبه‌ علاوه بر ابلاغ پایان «قرنطینه خانگی»، نشان‌ دادن دست خامنه‌ای در پشت‌پرده سیاست غارتگرانه دست کردن در جیب مردم و کشتار جنایتکارانه آنهاست.

آخوند روحانی: «مقام معظم رهبری همه جا حمایت فرمودند هر جا ما نیاز داشتیم خدمتشان نکته‌یی را عرض کردیم پیام فرستادیم نامهای نوشتیم ایشان همراهی فرمودند بنابراین کل نظام یک‌پارچه هست»!

بله تمامیت نظام، یک‌پارچه در برابر تمامیت مردم ایستاده و هیچ مرزی در جنایت نمی‌شناسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff98799c-539e-41d2-9b22-00d3b803af3c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات