728 x 90

دیدار مایک پنس با خانم مریم رجوی در اشرف۳ و زوزه‌های وحشت آخوندها

دیدار مایک پنس با خانم مریم رجوی در اشرف۳
دیدار مایک پنس با خانم مریم رجوی در اشرف۳

سایت مشرق رژیم

سایت مشرق رژیم نیز با سوزش از دیدار آقای مایک پنس با خانم مریم رجوی در اشرف۳ نوشت: «مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز پنجشنبه در آلبانی با اعضای [مجاهدین] دیدار کرد. گزارش فاکس‌نیوز حاکی است مایک پنس در میتینگ این گروهک تروریستی با عنوان «ایران آزاد» شرکت کرده است. او همچنین با «مریم رجوی» ... هم دیدار کرده است».

 

سایت افکار نیوز رژیم

سایت افکار نیوز رژیم با ارسال یک گزارش کلیشه‌ای در وحشت از دیدار مایک پنس از اشرف۳ نوشت: مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز پنجشنبه در آلبانی با اعضای [مجاهدین] دیدار کرد.

 

شبکه العالم رژیم

شبکه العالم رژیم در گزارشی با اشاره به دیدار مایک پنس از اشرف۳ و دیدار با خانم مریم رجوی نوشت: مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز پنجشنبه در آلبانی با اعضای [مجاهدین] دیدار کرد.

 

زوزه وحشت خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در گزارشی نسبت به دیدار آقای مایک پنس با خانم مریم رجوی در اشرف۳ واکنش نشان داد. این خبرگزاری با سوز و گداز نوشت: «به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز پنجشنبه در آلبانی با اعضای [مجاهدین] دیدار کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fbae76d-1070-4c65-9453-48215f769365"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات