728 x 90

رئیس مرکز بهداشت خوزستان: وزارت بهداشت بخشنامه کرد منبعد استانها آمارشان را اعلام نکنند

کرونا در ایران
کرونا در ایران
  • حسینی نماینده مجلس رژیم: ما باید آژیره خطر را واقعاً به صدا در بیاوریم، پرسنل دارند فرسایشی عمل می‌کنند، فضا بحرانی است، الآن ظرفیت آی.سی.یو در خوزستان پر هست.
  • تلویزیون حکومتی: از ۲۹هزار نمونه ۱۱۰۰۰تای آن مفقود شده این فاجعه است.

تلویزیون رژیم ۲۵خرداد ۹۹:

علوی رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان: در مورد اعلام وضعیت و آمار در استانها یک دستورالعمل کشوری هست یعنی وزارت بهداشت اطلاع داد و بخشنامه کرد که دیگر منبعد استانها به‌صورت جداگانه موارد بیماری و آمار شان را اعلام نکنند و بگذارند به عهده سخنگو.

مجری: دلیل اش چه هست.

علوی: دلیل آن را نمی‌دانیم! این را باید از خود مسئولان وزارت بهداشت پرسید! و گرنه ما اعتقادمان بر این هست که اگر با مردم‌مان شفاف‌سازی بکنیم.

حسینی نماینده استان خوزستان: وقتی از ۲۰۰۰مبتلا در سطح کشور یک‌سوم آن در استان خوزستان هست ستاد مرکزی کرونا ستاد کشوری باید بیاید و در استان مستقر بشود . این‌که ما همه دلایل را من با اجازه آقای دکتر علوی عرض می‌کنم بخواهیم حواله کنیم به عدم رعایت مردم یا این‌که این مسأله توی محیط‌های تجمع مردم هست این واقعاً پذیرشش مشکل است . ما باید آژیره خطر را واقعاً به صدا در بیاوریم و اعلام نیاز خودمان را اعلام بکنیم ما تازه معاون محترم وزیر بهداشت وقتی به او گفتیم دستگاه ونتیلاتور ما مشکل داریم در استان تازه رفته‌اند مصوب کردند توی شورای نمیدونم چه اسمی هم دارد ۱۵عدد دستگاه فرستادند قطره‌چکانی هم دارند دستگاهها را می‌فرستند ما الآن ظرفیت آی.سی.یو ما پر هست ظرفیت بخشهای ما جوابگو نیست پرسنل ما دارند به فرسایشی عمل می‌کنند به‌دلیل این‌که خستگی مستولی شده روی آنها این فضا فضای بحرانی است.

علوی: خوب در این‌که بعضی از مردم از نحوه نمونه‌گیری ناراضی هستند شاکی هستند ما خودمان هم در جریان هستیم و مرتب هم تلفن به ما می‌شود هم مراجعه می‌شود.

مجری: در جلسه در تاریخ ۱۴خرداد در دفتر رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان جلسه‌ای بوده که در آن اعلام شده از ۲۹هزار نمونه ۱۱۰۰۰ تای آن مفقود شده و ۱۸هزار تای آن جواب داده شده این فاجعه است.

علوی: ما وقتی از مردم نمونه گرفتیم مردم می‌آیند سراغ ما جوابش را می‌خواهند اما شرمنده مردم می‌شویم که نمی‌توانیم جواب شان را بدهیم.

مجری: پیام آمده که گفتند من یک ماه است که تست دادم جواب آن نیامده.

علوی: بله درست می‌گویند.

مجری: احتمالاً جزو همین ۲۹هزار نمونه آزمایش ۱۱۰۰۰تا آن گمشده.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd542747-972d-479a-95fc-7ea9b56dd92e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات