728 x 90

رسانه حکومتی: این روزها شاهدیم که موقعیت اقتصادمان بحرانی‌تر و ویران‌تر از هر زمان دیگری است

بحرانهای اقتصادی در  رژیم آخوندی
بحرانهای اقتصادی در رژیم آخوندی

روزنامه حکومتی جهان صنعت ۶آذر، نوشت: نگاهی به‌عملکرد و گفته‌های دولتمردان در طول ۱۰۰روز گذشته نشان می‌دهد که آنها خیلی زود با واقعیت ماجرا و جدی بودن مشکلات تحریم‌ها و شرایط تورمی اقتصاد کنار آمدند و دریافتند که مشکلات اقتصاد و سفره مردم تنها با شعار دادن حل نخواهد شد.
جهان صنعت با اعتراف به سیلاب بحرانها از یک‌سو و ناکارآمدی دولت پوشالی آخوند رئیسی نوشت: این روزها شاهدیم که موقعیت اقتصادمان بحرانی‌تر و ویران‌تر از هر زمان دیگری است و با گفتاردرمانی نمی‌توان مشکلی را حل کرد. در طول چند ماهه اخیر، دیدن تصاویری از فقر و تنگدستی و استیصال اقشار مختلف از بیکاری و جیب خالی، سوگوار شدن خانوارها در پی مرگ و میرهای کرونایی، خرده‌جرائمی مانند زورگیری، موبایل‌قاپی و درگیریهای خشونت‌آمیز و جوانان تحصیل‌کرده‌ای که یکی پس از دیگری رفتن را به ماندن ترجیح می‌دهند، به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. انکارش کنیم یا نه؟ همه اینها واقعیت‌های جامعه ما هستند. جامعه ایرانی بسیاری از این نگرانی‌ها و نااطمینانی‌ها در چهار دهه اخیر را تجربه کرده اما حالا شرایط رو به وخامت اقتصادی و تحریم‌های تنبیهی و سوءمدیریت داخلی طاقتش را طاق کرده است. برای مردمی که از مفهوم تورم سردرنمی‌آورند یا شاخص فلاکت را نمی‌شناسند، کافی است که بدانند حالا با اعلام رسمی بانک مرکزی، خط فقر در کشور به ۱۱میلیون تومان رسیده است و بر اساس نخستین گزارش رسمی وزارت تعاون، از هر سه نفر ایرانی یک نفر فقیر مطلق است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e130338d-ecb0-4ade-9540-e96ba1814992"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات