728 x 90

روش جدید درمان کرونا با کاهش ۳۵درصدی آمار مرگ

درمان ویروس کرونا
درمان ویروس کرونا

دونالد ترامپ؛ رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه ۲شهریور خبر از موفقیت آمریکا در کشف شیوه‌ای از درمان بیماری کرونا را داد.
وی که در یک کنفرانس خبری همراه با الکس ایزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی و استیون هان، رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا شرکت کرده بود اعلام کرد: «سازمان غذا و داروی آمریکا» موسوم به «اف دی ای» اجازه اضطراری استفاده از یک نوع پلاسما برای درمان بیماران مبتلا به کرونا را داده است».
وی افزود: «با استفاده از این پادتن قوی از بدن افراد بهبودیافته، افراد مبتلا به کرونا را می‌توان درمان کرد. آنتی بادی افراد بهبودیافته، یک درمان بسیار قدرتمند علیه ویروس کرونا خواهد بود. و با این روش استفاده از پلاسمای افراد بهبود یافته، می‌توان ۳۵درصد مرگ و میر بر اثر کرونا را کاهش داد.»

وی هم‌چنین از آمریکایی‌هایی که بعد از ابتلا به کرونا بهبود یافته‌اند خواست به مراکزی که دولت اعلام می‌کند مراجعه و پلاسمای خون اهدا کنند.


در ادامه کنفرانس الکس ایزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا پیرامون روش درمان اعلام شده گفت: «در عرصه تولید دارو،‌ برای ما رویایی است که بتوانیم دارویی تولید کنیم که ۳۵درصد آمار مرگ و میر را کاهش دهد اما کسانی که در سه روز اول ابتلا به کرونا با این پلاسمای افراد بهبود یافته،‌ مورد مداوا قرار گرفتند،‌ راحت‌تر درمان شدند.»

دیگر سخنران این کنفرانس خبری استیون هان، رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا بود وی طی سخنانی گفت: «هر چند تلاش‌ها برای تولید واکسن ادامه دارد اما ۳۵درصد کاهش میزان مرگ و میر با استفاده از پلاسمای خون افراد بهبودیافته نیز بسیار عالی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37b6bd95-9c55-4609-95e5-e152a78d9561"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات