728 x 90

ریشی سوناک کاندیدای نخست‌وزیری انگلستان: حمله به‌سلمان رشدی ضرورت لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران را تقویت می‌کند

ریشی سوناک
ریشی سوناک

ریشی سوناک کاندیدای نخست‌وزیری انگلستان گفت: حمله به‌سلمان رشدی ضرورت لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران را تقویت می‌کند.

دیلی میل انگلستان ۲۳مرداد ۱۴۰۱ نوشت: ریشی سوناک کاندید رهبری حزب محافظه‌کار برای نخست‌وزیری انگلستان در بیانیه‌یی گفت: حمله به سلمان رشدی تحریم‌های بیشتر علیه رژیم ایران را ضروری می‌سازد. وی خواستار نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران شد.

ریشی سوناک وزیر دارایی سابق و یکی از دو نامزد رهبری حزب محافظه‌کار انگلستان طی بیانیه‌ای در یک واکنش شدید الحن حمایت رژیم ایران از عمل تروریستی علیه سلمان رشدی را به باد حمله گرفت و به پیامدهای احیای توافق هسته ای با رژیم ایران هشدارداد و اعلام کرد: رژیم ایران مجهز به سلاح هسته‌یی تهدیدی حیاتی خواهد بود و متحدان ما و کل اروپا را با موشکهای بالستیک به خطر می‌اندازد. دستیابی به یک توافق تقویت‌شده و جدید و به کارگیری تحریم‌های بسیار سخت‌تر علیه این رژیم ضرورت فوری پیدا کرده و اگر نتوانیم به نتایجی دست‌یابیم، این سؤال جدی مطرح می‌شود که که آیا برجام به بن‌بست نرسیده است؟

وی افزود: چاقو زدن وحشیانه سلمان رشدی باید زنگ خطری برای غرب باشد. واکنش رژیم ایران به این حمله باعث تقویت موضوع لیست‌گذاری سپاه پاسداران می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c728170-e41a-4c42-9312-c2bc3007417a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات