728 x 90

سایت الحره: شورای ملی مقاومت ایران، بلژیک را به دادن «باج شرم‌آور» به رژیم ایران متهم کرد

بوخوم - تظاهرات ایرانیان آزاده علیه آزادی دیپلمات تروریست رژیم ایران ۶خرداد
بوخوم - تظاهرات ایرانیان آزاده علیه آزادی دیپلمات تروریست رژیم ایران ۶خرداد

سایت الحره ۵خرداد درباره اسدالله اسدی آزادی دیپلمات تروریست بمبگذار نوشت: اسدی برای انفجار در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس طراحی کرده بود. اعلام آزادی اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران که توسط دادگاه بلژیک به اتهام طراحی حمله تروریستی محکوم شده بود، خشم اپوزیسیون ایران را برانگیخت. این موضوع رژیم تهران را تشویق می‌کند تا شهروندان ایرانی در تبعید را بیشتر مورد هدف قرار دهد.

شورای ملی مقاومت ایران، بلژیک را به دادن «باج شرم‌آور» به رژیم ایران، در جریان روند تبادل زندانیان متهم کرد.

شورای ملی مقاومت که مقر آن در پاریس است در بیانیه‌یی که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد، اعلام نمود: آزادی این تروریست یک باج‌دادن شرم‌آور به تروریسم و گروگانگیری است، با توجه به این‌که این امر «فاشیسم دینی حاکم بر ایران را در ادامه جنایاتش... جری‌تر می‌کند»

در جلسه محاکمه اسدی، دادستان تأیید کرد که متهم قصد انجام یک حمله بمب‌گذاری در ۳۰ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت پاریس، علیه گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی مقاومت ایران، ائتلافی از مخالفان رژیم تهران که سازمان محوری آن سازمان مجاهدین خلق است، را داشته است.

 

تلویزیون الحدث ۵خرداد در گزارشی گفت: مقاومت ایران آزادی دیپلمات ایرانی اسدالله اسدی توسط مقامات بلژیک و بازگرداندن او به ایران را محکوم کرد. سازمان مجاهدین گفت آزادی تروریستی که بزرگترین عمل جنایتکارانه در اروپا بعد از جنگ جهانی دوم را سازماندهی و فرماندهی می‌کرد، آن هم با نقض صریح حکم دادگاه یک باج‌دادن شرم‌آور قلمداد می‌شود.

مقاومت ایران افزود: آزادی اسدی در حالیست که دادگاه قانون اساسی در حکم خود به صراحت اعلام کرده بود دولت بلژیک باید قبل از انتقال محکومان به قربانیان اطلاع بدهد تا فرصت مراجعه مجدد به دادگاه داشته باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/edcfd2d8-aaaf-4ad0-b531-44118ffd11bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات