728 x 90

سخنرانی دیوید ایمس، نماینده ارشد پارلمان انگلستان، رئیس مشترک کمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

ديويد ايمس، نماينده ارشد پارلمان انگلستان، رئيس مشترک کميته پارلمانی بريتانيا برای آزادی ايران
ديويد ايمس، نماينده ارشد پارلمان انگلستان، رئيس مشترک کميته پارلمانی بريتانيا برای آزادی ايران

خانم رجوی، خانم‌ها و آقایان

افتخار بزرگی است برای هیأت انگلستان که در این گردهمایی برای آزادی ایران شرکت کند. آزادی، آزادی، آزادی.

ما در کشورمان از آزادی‌ها برخورداریم: آزادی زندگی

بنابراین خانم‌ها و آقایان، ما انگلیسی‌ها می‌خواهیم که مردم ایران از همان آزادی‌هایی که ما برخورداریم برخوردار شوند. و ما تعداد بسیار زیادی از انگلیسی‌ها را اینجا داریم که آمده‌اند به شما بپیوندند تا ندای آزادی ایران سردهند.

اعضای مجلس عوام، اعضای مجلس اعیان.

ما با تک‌تک شما در نبردتان متحد هستیم. مطمئنم که پیام ما در رابطه با یک ایران آزاد و دموکراتیک طنین‌افکن خواهد شد و تمام مسیر را تا تهران و سایر شهرها در سراسر ایران و پایه‌های حکومت مذهبی را خواهد لرزاند. امسال مفتخرم که در کنار هیأت بزرگتری از انگلستان حتی نسبت به سال گذشته هستم.

ما علاوه بر نمایندگی فراحزبی پارلمان انگلستان، همچنین نمایندگی اسکاتلند، جامعه حقوقی انگلستان و ولز، اتحادیه‌ها، آکادمیسین‌ها در انگلستان و اسکاتلند و نیز رهبران مذهبی را نمایندگی می‌کنیم. شما بسیاری از ما را که روی سن هستیم می‌شناسید. سالهاست که از شورای ملی مقاومت حمایت کرده‌ایم و از حقوق‌بشر و دموکراسی در ایران دفاع کرده‌ایم. هیأت ما امسال از بیش از ۵۰شخصیت برجسته تشکیل شده. از جمله همکارانم در پارلمان، دکتر متیو آفورد، ترزا ویلیرز، راجر گادسیف، باب بلکمن، همسرش بارونس فیرما، بارونس بدفورن، لرد سینگ از ویمبلدون، لرد کارتر، اسقف جان پیچارد به‌نمایندگی از ۷۵اسقف و اسقف اعظم، اینیس گبلین، سر آلن نیل، مارک ویلیامز، مایکل هنکاک، آقای برایان بینلی و هیأت یکدست استکاتلندی از حزب ملی شامل دکتر پل ماناهان، پروفسور راجر مالین، میشل تامسون، کوری ویلسون، دکتر کارل رزی و کریس کالین. هیأت جامعه حقوقی شامل ۳رئیس پیشین است، لیندا لی، نیک بلکن، اندرو کپمن و بسیاری وکلای سرشناس از شورای مرکزی جامعه حقوقی شامل تیمو سالیوان، گلین ملیکس، ماریا میمولی، یاسمین شیخ، سارا آستین، نباوی نکولا، استفنی بویس و همچنین مالکوم فاولر. ما همچین راجر لاین رئیس پیشین سندیکاهای انگلستان و دکتر جاسلین اسکات و دکتر ایلر گول و بسیاری دیگر که فرصت نام بردن از آنها را ندارم.

خانم رجوی، دوستان عزیز،

ما اینجا هستیم که به شما بگوییم که در رزم شما برای آینده‌‌یی بهتر در کنار شما و مردم ایران ایستاده‌ایم و به حمایت خود از شما ادامه خواهیم داد تا این‌که ایران آزاد شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b1075b6-f3fc-4904-bc7e-703546770db1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات