728 x 90

سعیدی عضو مجلس ارتجاع: فلان مسئول ملت را دعوت به لنگ بستن و نان خشک خوردن کرد، اما فرزندانش شروع به برج سازی کردند

معین‌الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع
معین‌الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع

معین‌الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع از سیستان و بلوچستان در جلسه روز چهارشنبه ۲۴دی مجلس رژیم به فقر و گرسنگی مردم و نداشتن آب آشامیدنی و زندگی همراه با غارت و چپاول و رانت‌خواری سران رژیم و آقازاده‌ها پرداخت و گفت: «فلان مسئول ملت را دعوت به لنگ بستن و نان خشک خوردن کرد، اما فرزندانش شروع به برج‌سازی کردند. آلونک آن پیرزن را در حاشیهٔ چابهار خراب کردیم، اما کاری به کاخ غیرقانونی دختر وزیر نداریم. آن جوان که از سر استیصال به سوخت‌بری رو می‌آورد، با تیر تیز قانون مواجه می‌کنیم، اما در برابر مافیای سوخت مرتبط با رانت دولت سکوت می‌کنیم».

وی افزود: «روحانی برای دوش گرفتن روزانهٔ خود ۲۵۰لیتر آب مصرف می‌کند، اما آن پیرمرد دشتیاری برای همهٔ مصارفش ۱۵لیتر آب تهیه نکردیم. بیمار کنارکی باید برای رسیدن به اولین بیمارستان ۸۰۰کیلومتر طی کند. اعتبار یک (سال) خیابانی (مرفه) در تهران با اعتبار ۳۰سال کل فاضلاب شهرهای چابهار، کنارک، نیک‌شهر، قصرقند و... برابر است. حقوق معلمان یک سی‌ام فلان مسئول نجومی بگیر است»

سعیدی در ادامه گفت: «نهیب ما بر آن دختری که کمی روسری اش عقب رفته به هواست، اما در برابر آن آقازادهٔ اختلاس‌گر (حرفی نداریم)؛ ما اعضای مجلس هر روز توئیت می‌کنیم، اما توئیتر را برای مردم فیلتر می‌کنیم. کودکان سیستان و بلوچستان تشنه هستند، جوانان با بیشترین بیکاری مواجه هستند. از قهر انقلابی این مردم بترسید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8b73997-e420-4c68-a574-95401386c5cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات