728 x 90

سفر یک مزدور به ایران و ارتباطات وی با ایستگاه اطلاعات سفارت رژیم در پاریس

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

سفر یک مزدور به ایران و ارتباطات وی با ایستگاه اطلاعات سفارت رژیم در پاریس


کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت از این پیش‌تر همدستی مزدور قربانعلی حسین‌نژاد با دژخیمان و وحوش عراقی و شراکت در کشتار مجاهدین در اشرف و لیبرتی را افشا کرده است. هم‌چنین طبق اطلاعیه دبیرخانه شورا به تاریخ 3مهر 1391 این شخص در شمار مزدورانی بود که «با کمک نیروهای عراقی به سنگ پرانی به سمت ساکنان پرداختند که بر اثر آن مجاهد خلق حسن جباری از ناحیه سر و گردن مورد اصابت قرار گرفت و مجروح شد»

حسن جباری

حسن جباری متعاقباً در ۱۰شهریور۹۲ در حملهٔ وحوش نیروی قدس به اشرف به‌شهادت رسید.

محل شهادت حسن جباری

مزدور حسین‌نژاد در شمار مأموران جنایتکار اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس بود که پس از قتل‌عام مجاهدین در اشرف با نامه‌یی که در مطبوعات عراق منتشر شد از نوری مالکی سرجلاد عراق تشکر و قدردانی و برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم اخیراً به اسنادی از داخل رژیم در ایران دست یافته که نشان می‌دهد مزدور مزبور که از سال۱۳۹۱ به خدمت دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی در آمده و سپس برای شیطان‌سازی و تروریسم علیه مجاهدین به فرانسه فرستاده شده بود، در عین ادعای پناهندگی و درخواست تابعیت از فرانسه و به کار گرفته شدن در پرونده‌سازیهای متعدد رژیم علیه مقاومت و مسئول شورا، به ایران تردد داشته و پس از دریافت دستورالعملها و توجیهات لازم به فرانسه برگردانده شده است.

۱-یکی از اسناد به‌روشنی نشان می‌دهد که که مزدور قربانعلی حسین‌نژاد به ایران رفته و شماره ملی ۱۵۳۲۴۸۳۵۱ دریافت کرده است. وی پس از بازگشت به پاریس در ۲۱مرداد ۱۳۹۴ در سفارت رژیم، به زنی به نام صغری کریمی در داخل ایران وکالت تام الاختیار می‌دهد که سهمیه او را از ارثیه مادرش «از دیه قتل غیرعمد» برادرش «از نهاد قضایی ذیربط در تهران» اخذ نماید.

اسناد قربانعلی حسین نژاد - ۱

۲-در سند دیگری به تاریخ ۱۹اردیبهشت ۱۳۹۵ مزدور مزبور در چت با دامادش به نام محمد فرجیان از سفرش به ایران یاد می‌کند و می‌گوید که در ایران «هم کد ملی هم شناسنامه» گرفته است. علاوه بر این تصریح می‌کند که «اگر کار ترجمه کتاب یا مقاله داشتند می‌گیرم بله مبالغش خوب است» .

سند چت با محمد فرجیان

۳-در سند سوم مزدور حسین نژاد در ۲۳شهریور ۱۳۹۴ در نامه‌یی به دختر برادرش به نام الهام در داخل ایران می‌نویسد که «با اجازه و موافقت دولت» به ایران رفته و وقتی بتواند در فرانسه «ناسیونالیته» بگیرد باز هم به ایران تردد می‌کند (سند موجود و قابل ارائه به دادگاه است).

سوابق

۱-دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در ۲۶دی ۱۳۹۱ اعلام کرده بود: «یکی از مزدوران افشا شده که به‌تازگی به پاریس فرستاده شده قربانعلی حسین نژاد نام دارد که از فروردین ۱۳۹۱ به استخدام اطلاعات ملایان درآمده است. گشتاپوی فاشیسم دینی، برای اعتبار دادن به این مأمور، او را در همان زمان در بغداد با عنوان ساختگی ”مترجم ارشد عربی مسعود رجوی“ معرفی کرد».

۲-تلویزیون رژیم در داخل ایران در ۲۲ اسفند۱۳۹۱ در مصاحبه با مزدور حسین‌نژاد با سخافت گفت: «حسین‌نژاد یکی از نزدیک‌ترین اشخاص به مسعود رجوی بود. او مترجم زبان عربی وی و مشاورش در امور تشکیلاتی نیز بوده است... و شاید جان کلام را آقای مترجم هنگام رفتن از هتل (مهاجر در بغداد) که با وی مصاحبه می‌کردیم عنوان کرد». تلویزیون رژیم سپس از او پرسید: «بخواهید بگویید که رجوی چه جور آدمیه چی می‌گویید؟ مزدور پاسخ داد: «یک خائن وطن‌فروش یک خائن که مزدور آمریکا شده الآن و واقعاً در برابر دادگاه مردم ایران قرار بگیرد و پاسخ این همه خونها و جنایتها را بده یعنی ایرانی را در قتل واقعاً از بین بردن بهترین مردم ایران شده یعنی باید جواب اینها را بدهد» .

۳-کمیسیون امنیت و ضدتروریسم در اطلاعیه ۲۲تیر ۱۳۹۴ درباره جاسوسی و تروریسم مزدوران اعلام کرد: «بعدازظهر دوشنبه ۲۲تیر سرپل اطلاعات آخوندها در سفارت رژیم در پاریس مزدوران مصطفی محمدی و دخترش و قربانعلی حسین نژاد را به اورسور اواز فرستاد. آنها از یک خودروی رنو کلیو قرمز رنگ به شماره ۱۳- DG ۷۶۰ TD استفاده می‌کردند. اما وقتی با گشتهای حفاظتی و مأموران ژاندارمری و پلیس محل مواجه شدند، به‌شدت وحشت کرده و پا به فرار گذاشتند... (اما) ژاندارمری قربانعلی حسین نژاد را دستگیر و برای بازجویی به مقر خود منتقل کرد... مزدور که بسیار ترسیده بود در ژاندارمری اعتراف کرد سفارت رژیم ایران در فرانسه، او را با مصطفی محمدی و دخترش به این مأموریت فرستاده است. وی در اظهاراتش که بر روی نوار با صدای خودش ضبط شده گفت سرپل اطلاعات رژیم در سفارت ایران در فرانسه از طریق یک مأمور اطلاعات به نام حمید عبادی با شماره تلفنهای ۰۰۳۳۷۵۸۰۳۰۷۰۱ و ۰۰۳۳۱۴۰۶۹۷۹۵۹ این مأموریت را به وی داده است و جهانگیر شادانلو (مأمور افشا شده اطلاعات در پاریس) را بهمراه آنها برای کرایه خودرو فرستاده است».

۴-در ۲۱مرداد ۹۴ کمیسیون امنیت و ضدتروریسم اعلام کرد «حمید عبادی» یکی از اسامی مستعار احمد ظریف، رئیس ایستگاه وزارت بدنام در سفارت رژیم در پاریس و هماهنگ‌کننده مزدوران علیه مقاومت ایران در فرانسه است. احمد ظریف با هماهنگی و نظارت محمد صفایی، معاون علی آهنی سفیر وقت رژیم در فرانسه، کار می‌کرد. صفایی مسئول طرح و برنامه‌های وزارت اطلاعات در فرانسه است. صفایی پیش از این در سفارت رژیم در بروکسل طرح‌های اطلاعات علیه مقاومت در پارلمان اروپا را پیش می‌برد.


5-در ابتذال بی‌دنده و ترمز اطلاعات آخوندها در به کار گرفتن مأموران لاحق تحت عنوان اعضاء سابق مجاهدین با صحنه‌های مضحکی از آلترناتیو‌سازی وزارتی با همین مزدوران در چیزی به نام سکولار دموکراسی و مهستان روبه‌رو می‌شویم.

آبان ۱۳۹۶-سه تن از مأموران اطلاعات در دایره قرمز از راست به چپ قربانعلی حسین‌نژاد-داوود باقروند-سعیدبهبهانی

آبان ۱۳۹۶-سه تن از مأموران اطلاعات در دایره قرمز از راست به چپ قربانعلی حسین‌نژاد-داوود باقروند-سعید بهبهانی

باقروند و «آقای دکتر حسن اعتمادی دبیرکل حزب سکولاردمکراتهای ایران» (نقل از سایت مأمور اطلاعات داوود باقروند-۶ آبان ۹۶)

باقروند و «آقای دکتر حسن اعتمادی دبیرکل حزب سکولاردمکراتهای ایران» (نقل از سایت مأمور اطلاعات داوود باقروند-۶ آبان ۹۶)

باقروند و «آقای دکتر اسماعیل نوری علا» (نقل از همان سایت) ‏

باقروند و «آقای دکتر اسماعیل نوری علا» (نقل از همان سایت) ‏

سه مزدور آلترناتیوساز نظام! وحدانی-حسین نژاد-باقروند

سه مزدور آلترناتیوساز نظام! وحدانی-حسین نژاد-باقروند

باقروند و بهبهانی در کارگاه آلترناتیوسازی نظام

باقروند و بهبهانی در کارگاه آلترناتیوسازی نظام

مزدور ایرج مصداقی

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم با خاطرنشان کردن مجدد توطئه‌های مزدوران رژیم آخوندی علیه اپوزیسیون و پناهندگان ایرانی بار دیگر تأکید می‌کند کسانی که در خدمت سرویسهای جاسوسی و تروریستی فاشیسم دینی حاکم بر ایران هستند سزاوار پناهندگی نیستند بلکه باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند.

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۱ شهریور ۹۹ (۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/226ebb31-7d5a-4d2b-808f-e0e32c92d30d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات