728 x 90

سنتکام: هدف قرار دادن یکی از سرکرده‌های القاعده در سوریه

سنتکام: هدف قرار دادن یکی از سرکرده‌های القاعده در سوریه
سنتکام: هدف قرار دادن یکی از سرکرده‌های القاعده در سوریه

 فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) نوشت: یکی از رهبران گروه تروریستی القاعده را در ادلب سوریه هدف قرار داده و از پای درآورده است.

ارتش آمریکا اعلام کرد که دوشنبه شب ۶تیر حمله‌یی را در استان ادلب سوریه انجام داده و یکی از رهبران ارشد یک گروه شبه‌نظامی هم‌پیمان با القاعده را هدف قرار داده است.

در بیانیه ارتش آمریکا آمده است که در این حمله "ابوحمزه الیمانی"، رهبر برجسته گروه تروریستی"حراس الدین" که متحد با القاعده است، در حالی که به تنهایی با موتورسیکلت در حرکت بود، هدف قرار گرفت.

در این بیانیه آمده که بررسی‌های اولیه حاکی از عدم وجود تلفات میان غیرنظامیان در این حمله است.

هم‌چنین در بیانیه سنتکام آمده است که ترور ابوحمزه الیمانی قدرت القاعده برای حمله به مردم سراسر جهان را کاهش می‌دهد.

 

 

 

خبرگزاری رویترز روز ۷تیر نوشت: حمله ایالات متحده در سوریه، شبه‌نظامیان ارشد را هدف قرار می‌دهد.

ارتش آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده روز دوشنبه حمله‌یی را در استان ادلب سوریه انجام داد که یکی از رهبران ارشد یک گروه شبه‌نظامی وابسته به القاعده را هدف قرار داد. در بیانیه ارتش آمریکا آمده است که این حملات ابوحمزه الیمنی، یکی از «رهبران ارشد» القاعده وابسته به حراس الدین را در حالی که به تنهایی با موتورسیکلت در حال حرکت بود، هدف قرار داد.

سازمان بشردوستانه دفاع مدنی سوریه در توئیتی اعلام کرد که یک مرد اندکی قبل از نیمه‌شب پس از هدف قرار گرفتن موتورسیکلتش با دو موشک کشته شد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e9db8a6-8f11-49d9-bd51-acfb6f571db3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات