728 x 90

سوز و گداز پاسدار سعید جلیلی به‌دنبال اظهارات خامنه‌ای و رئیسی جلاد علیه مجاهدین

پاسدار  سعید جلیلی
پاسدار سعید جلیلی

به‌دنبال اظهارات ولی‌فقیه ارتجاع و رئیسی جلاد علیه مجاهدین، پاسدار سعید جلیلی، نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت نظام نیز هراس فزاینده رژیم از مجاهدین را آشکار کرد و با اشاره به تأثیر آموزش‌های تبیین جهان آقای مسعود رجوی در سال۱۳۵۸ گفت: امروز هم دشمن در حال شبه‌افکنی و ایجاد مسأله برای نظام هستند!

پاسدار سعید جلیلی- ۶تیر۱۴۰۱: «اون زمان یادتان است اطلاعیه‌هایی منتشر می‌شد یک عده به‌نام خلق یک عده به‌نام خدا و خلق منافقین یک همینها نشانه‌های انحراف است.

من خاطرم هست این سرکرده گروهک [مجاهدین] اون زمان یک جلساتی را راه انداخته بود تحت عنوان تبیین جهان...

یکسری مطالبی را بیان می‌کرد بعد هم اینها را پخش می‌کردند بشکل جزوه تحت عنوان تبیین جهان...

اگر امروز شما می‌بینید دشمن، مخالفان انقلاب اسلامی با این امپراطوری رسانه‌ای که دارند با این فضای امکاناتی که نسبت به ۴۰سال پیش بسیار بیشتر شده است از ماهواره فضای مجازی از چی چی چی مرتب در حال شبه‌افکنی تردید افکنی ایجاد یاس و مسائلی از این قبیل هستند این اقتضاء اش چیست؟ یک حرکت مستمر و مجاهدانه و جهادی مثل شهید دیالمه شهید دیالمه را می‌توان نمونه برجسته جهاد تبیین دانست...

از همان روزهای اول انقلاب اسلامی خطر انحراف منافقین را خطر انحراف گروهک‌های مختلف را بیان می‌کرد».

 

 آخوند رضا عاملی، دبیر شورای عالی کودتای فرهنگی رژیم هم در وحشت گفت: امروز دشمن، استانهای مذهبی هم‌چون قم، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و فارس را مورد توجه قرار داده تا به‌لحاظ فرهنگی، عملیات روانی خود را اجرا کند. (کانال چند ثانیه ۸تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ff07493-0b03-43aa-9e04-0bd809fd5046"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات