728 x 90

دجال‌بازی خامنه‌ای در هفته جنگ برای روحیه دادن به‌ریزشی‌های نظام و خفقان گرفتن درباره قیام سراسری و قتل مهسا امینی

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

دجال‌بازی خامنه‌ای در هفته جنگ برای روحیه دادن به‌ریزشی‌های نظام و خفقان گرفتن درباره قیام سراسری و قتل مهسا امینی

دجال‌بازی خامنه‌ای در هفته جنگ برای روحیه دادن به‌ریزشی‌های نظام و خفقان گرفتن ولی‌فقیه ارتجاع درباره قیام سراسری و قتل مهسا امینی

واکنش‌های خامنه‌ای در قبال مواضع مقاومت علیه جنگ ضدمیهنی:

یک عده شروع کنند به تبلیغات که آقا چرا جنگ کردید با عراق؟

می‌خواستید جنگ را تعطیل کنید. یا چرا بعد از فتح خرمشهر رفتید عراق را و جنگ را ادامه دادید؟

اگر جنگ نبود ممکن بود حتی جسم سپاه و پیکره سپاه هم باقی نماند. مثل سرنوشت کمیته‌ها مثلا یک چنین چیزی پیدا بکند.

لاکن بایستی خطر توقف را همیشه در نظر داشت توقف یک خطر است. توقف هم یعنی عقب‌گرد توقف به‌معنای در یک جا ماندن نیست. دولت و مجلس باید بدانند که پشتیبانی از نیروهای مسلح واجب است

اذعان خامنه‌ای به جدا بودن حساب عملیات فروغ جاویدن از جنگ با عراق

ولی‌فقیه ارتجاع: حادثه تلخی در آخر جنگ اتفاق افتاد ما قبول کردیم قطعنامه را، بنده هم به‌عنوان رئیس‌جمهور اعلام کردم و به سازمان ملل گفتم. بعد از آن‌که ما قطعنامه ۵۹۸ را قبول کردیم قضیه مرصاد شروع شد در غرب کشور.

 

خامنه‌ای ۳۰شهریور ۱۴۰۱:

یک عده‌یی شروع کنند به تبلیغات که آقا چرا جنگ کردید با عراق! انگاری ما لشکر کشی کردیم رفتیم عراق را فتح کنیم اصلاً چنین چیزی نبود! یا چرا بعد از فتح خرمشهر رفتید عراق را و جنگ را ادامه دادید می‌خواستید جنگ را تعطیل کنید. خوب ما خوشبختانه یعنی حالا از یک نظر خوشبختانه حادثه تلخی که در حمله آخر جنگ اتفاق افتاد ما قبول کردیم امام قبول کردند قطعنامه رو بنده هم به‌عنوان رئیس‌جمهور اعلام کردم و به سازمان ملل گفتم بعد از او عراق حمله کرد به ما، بعد از آن‌که ما قطعنامه ۵۹۸ را قبول کردیم عراق که تقریباً پشت مرز رفته بود یعنی از به‌خصوص از منطقه خوزستان از همه منطقه اشغالی خارج شده بود دومرتبه آمد تا پادگان حمید که یکی از مناطق مهم و حساس است تا آنجا آمد و آمد دوباره داخل کشور، بعد که رفتند نیروهای ما هجوم کردند از همه جای کشور حرکت کردند رفتند توی دهن مهاجمین زدند و بیرونشان کردند، قضیه مرصاد شروع شد در غرب کشور.

آنها خیال می‌کنند که اگر بعد از قضیه خرمشهر ما دستمون رو روهم می‌گذاشتیم می‌نشستیم کنار قضیه تمام می شد تمام نمی‌شد!

اگر دفاع مقدس نبود سپاه ممکن بود حتی جسم سپاه و پیکره سپاه هم باقی نماند مثل سرنوشت کمیته‌ها مثلا یک چنین چیزی پیدا بکند.

این اقتدار تا وقتی است که نیروهای مسلح حرکت پیش رونده خودشان را با همان شتابی که دارد حفظ کند یعنی بایستی از دشمن عقب نمانند. ما البته تا امروز خیلی خوب حرکت کردیم.

لاکن بایستی خطر توقف را همیشه در نظر داشت. توقف یک خطر است و هر آن ممکن است پیش بیاید. توقف هم یعنی عقب گرد. توقف به‌معنای در یک جا ماندن نیست وقتی که یک لحظه ایستادید عقب رفتید چون دشمن در حال حرکت کردن به جلو است. مواظب باید باشید. این را هم مسئولان نظامی باید توجه کنند هم مسئولان کشوری، دولت و مجلس باید بدانند که پشتیبانی از نیروهای مسلح یکی از کارهای واجب است.

از جمله نکات مهمی که من در این زمینه اصرار دارم رویش که تکرار بشود مسأله روایت درست جنگه که من بارها تأکید کردم. دشمن البته سعی‌اش این است که در همین مسأله روایت نقطه مقابل حقیقت عمل بکند. فرازها و اوج ها رو انکار می‌کند دشمن. اگر یک مورد یک حضیضی وجود داشته، اون رو بزرگ می‌کند. این کار دشمن است بدون شک. اونها که خب مایلند کار فرهنگی و اینها، کار تبلیغی رو کار رسانه‌ای رو با شدت و حدت دارند انجام می‌دهند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/965d23a6-accf-4329-b1a5-0a41152a50a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات