728 x 90

سی.ان.ان: مردم سراسر ایران با شعار «مرگ بر دیکتاتور» تصاویر خامنه‌ای را پاره می‌کنند

قیام شهریور ۱۴۰۱
قیام شهریور ۱۴۰۱

سی.ان.ان روز ۳مهر ۱۴۰۱ در گزارشی از قیام سراسری مردم ایران که دست‌کم به ۱۳۹شهر از ۳۱ استان، گسترش یافت و به‌رغم سرکوب وحشیانه و جنایات رژیم ضدبشری، شعله‌های قیام در حال گسترش است، نوشت: جوانان ایرانی مسلماً جسورتر از همیشه علیه دهه‌ها سرکوب قیام می‌کنند.
سی.ان.ان نوشت: در حالی که اعتراضات به مرگ یک زن جوان در بازداشت گشت ارشاد جمهوری اسلامی را تکان می‌دهد، مقامات رژیم ایران می‌گویند تا زمانی که آرامش در خیابان‌ها برقرار نشود دسترسی به اینترنت را در کشور محدود خواهند کرد.

از روز جمعه، تظاهرات در حداقل ۴۰شهر در سراسر کشور برگزار شده است...

خبرگزاری حکومتی تسنیم روز شنبه به‌نقل از یک مقام امنیتی گزارش داد که حداقل ۱۲۰۰نفر در ارتباط با اعتراضات بازداشت شده‌اند. بر اساس گزارشها، دهها معترض در درگیریهای حاصله با نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

عفو بین‌الملل روز جمعه گفت که حداقل ۳۰نفر از جمله چهار کودک جان خود را از دست داده‌اند...

تظاهرات به دهها شهر ایران، از منطقه کردنشین در شمال غرب، پایتخت تهران و حتی شهرهای محافظه‌کارتر مانند مشهد گسترش یافته است... .

درخواست‌ها برای تغییر رژیم نیز در حال افزایش است. مردم سراسر کشور با اشاره به خامنه‌ای شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند و تصاویر علی خامنه‌ای را پاره می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd032a9e-2e5e-434c-bc07-50d71304eee2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات