728 x 90

شاهین‌ها در کنگره آمریکا برای حمله در داخل ایران فشار می‌آورند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

سایت آکسیوس روز دوشنبه ۹ بهمن درباره عملیات تلافی‌جویانه آمریکا نوشت: با برنامه‌ریزی بایدن برای پاسخ نظامی به حمله مرگبار اردن فشار جنگ افزایش می‌یابد.

آکسیوس نوشت: یک مقام آمریکایی و یک منبع توجیه شده دیگر به Axios گفتند، رئیس‌جمهور بایدن و دیگر مقامات ارشد ایالات متحده روز یکشنبه درباره یک "پاسخ نظامی چشمگیر" علیه شبه‌نظامیان طرفدار ایران به‌دلیل حمله هواپیمای بدون سرنشین در نزدیکی مرز اردن و سوریه که منجر به کشته شدن سه سرباز آمریکایی و زخمی شدن بیش از ۳۰نفر دیگر شد، گفتگو کردند.

کاخ‌سفید و پنتاگون امیدوارند اقدامات تلافی‌جویانه خود را برای مهار خطر فزاینده جنگ منطقه‌ای تنظیم کنند. اما فشار برای اقدام مهم‌تر در کنگره آمریکا در حال افزایش است و شاهین‌ها برای حمله در داخل ایران فشار می‌آورند.

آکسیوس در ادامه نوشت، یک مقام آمریکایی عصر یکشنبه به آکسیوس گفت: «ما جنگ نمی‌خواهیم، ​​اما کسانی که پشت این حمله هستند باید پاسخ ما را احساس کنند»... .

سناتور جان کورنین (تگزاس) در توئیتی با عنوان «تهران را هدف قرار دهید»، بعداً تصریح کرد که او خواستار حمله به سپاه پاسداران است.

در حالی که منتقدان بایدن استدلال می‌کنند که حمله به ایران و نیروهای آن بهای بسیار بالاتری نسبت به حمله به نیروهای نیابتی دارد، عواقب آن غیرقابل پیش‌بینی‌تر و به‌طور بالقوه بسیار بیشتر خواهد بود... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3909d076-9082-44df-a845-6293beb5faa5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات