728 x 90

شعار قیام‌کنندگان لبنان علیه حسن نصرالله: تو هم باید بروی

تظاهرات در لبنان
تظاهرات در لبنان

در تظاهرات روز شنبه ۲۷مهر در لبنان تظاهرکنندگان علیه حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان شعار دادند.

العربیه گزارش داد:‌ موضوع چشمگیری که در تظاهرات مردم در لبنان به چشم می‌خورد، خط قرمزهایی است که جامعه شیعیان رد می‌کنند، از جمله حمله به دفاتر حزب‌الله و نمایندگان پارلمان از حزب امل با شعار «همه، همه، نصرالله هم یکی از آنهاست» چیزی که هیچگاه در صحنه لبنان سابقه نداشته است.

شاید چشمگیرترین چیزی که در مناطق شیعه نشین لبنان به چشم می‌خورد جرأتی است که اکنون در مخالفت با سران گروه‌های شیعی، یعنی حسن نصرالله و نبیه بری وجود دارد. معترضان مسئولیت فقر گسترده و محرومیت را متوجه آنها می‌دانند.

 

العربیه افزود: ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حمله به بسیاری از دفاتر حزب‌الله و جنبش «امل» صورت گرفته است. از جمله دفتر محمد رعد، رئیس گروه پارلمانی حزب‌الله در منطقه نبطیه در جنوب لبنان. هم‌چنین دفتر هانی القبیسی نماینده پارلمان از گروه امل.

تظاهر کنندگان هم‌چنین با تجمع در مقابل خانه یاسین جبِر از گروه امل، با آتش زدن لاستیک و شعار علیه گروه «امل» خشم خود را از این گروهها و رهبرانشان به نمایش گذاشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d681afb-1fd9-43e8-917f-b0899cdb3000"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات