728 x 90

عضو مجلس ارتجاع خطاب به روحانی: هم مسکن، هم ارز و هم بورس حبابی، خب یک تکانی لااقل مرد حسابی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

بدنبال جنگ و دعواهی باندی در مجلس رژیم، امامی راد عضو مجلس ارتجاع روز چهارشنبه ۲۴دی با حمله به خانه‌نشینی و بی‌تفاوتی آخوند روحانی در برابر گرانی و تورم افسارگسیخته گفت: «آقای رئیس‌جمهور با خانه‌نشینی دورکاری بی‌تفاوتی به اوضاع و مدل مدیریتی و استمرار این شرایط فقط می‌توان گفت کار ایران با خداست».

وی افزود: «آقای رئیس‌جمهور خانه‌نشینی و ادامه این ننگ و عدم نظارت بر بازار و گرانی‌های افسار گسیخته و فقط و فقط شاهد دغدغه نان و آب مردم بودن تا کی؟ آشفتگی بی‌سابقه در عدم ثبات قیمتها و نوسانات بازار و عدم نظارت در حوزه‌های مختلف هم مسکن و هم ارز هم بورس حبابی، هم مسکن و هم ارز، خب یک تکانی لااقل مرد حسابی.

آقای رئیس‌جمهور غفلت خواب سنگین شما و برخی دولتمردان و به‌اصطلاح ژنرال‌های‌تان این خواب سنگین هم آب سنگین را تحت شعاع قرار داد، هم بی‌تدبیری و ناامیدی را در جامعه رواج داد.

جناب آقای اردکانیان قطع فراگیر برق و خاموشی گسترده در بسیاری از شهرها و استانهای کشور خسارات زیادی را به واحدهای تولیدی صنوف و وسایل برقی هموطنان وارد آورده عدم مدیریت نظارت و تدبیر لازم در این زمینه بر مشکلات ناشی از شرایط کرونا و نارضایتی مردم افزوده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efb2a505-7ab6-47b8-87dc-c872afabac03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات