728 x 90

عفو بین‌الملل در رشته توئیتی خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران شد

عفو بین‌الملل
عفو بین‌الملل

عفو بین‌الملل با تأکید بر ضرورت آزادی زندانیان سیاسی ایران طی رشته‌ توئیتهایی همراه با آغاز ایام نوروز، خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط آنان شد.
«آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان سیاسی»؛ درخواستی است که سازمان عفو بین‌الملل آن را در یک رشته ‌توئیت خطاب به رژیم آخوندی مطرح کرده است.

در این رشته ‌توئیت اسامی، مریم اکبری منفرد، آتنا دائمی و علی یونسی هم آمده است.

مریم اکبری منفرد ۱۳مین نوروز متوالی را در حبس ناعادلانه سپری می‌کند. او به‌دلیل دادخواهی کشتار ۶۷ مورد انتقام گیری و انواع رفتارهای بی‌رحمانه و غیرانسانی قرار گرفته است. او باید فوراً و بدون قید و شرط آزاد شود. حقیقت‌یابی و دادخواهی حق تمام بازماندگان اعدام‌های دهه۶۰ است.

آتنا دائمی، مدافع حقوق‌بشر ششمین نوروز خود را در زندان سپری می‌کند. رفتار بی‌رحمانه رژیم ایران با آتنا دائمی نمونه‌یی تلخ از سرکوب افرادی است که برای تحقق ایرانی عاری از بی‌عدالتی فعالیت می‌کنند. او باید فوراً و بدون قید و شرط آزاد شود.

علی یونسی نوروز را در حبس ناعادلانه و به دور از خانواده‌اش می‌گذراند. او تنها بر اساس ادعای داشتن نسبت خانوادگی با اعضای گروه‌های مخالف نظام، هدف بازداشت بی‌ضابطه قرار گرفته است. رژیم ایران باید او را فوراً و بدون و قید شرط آزاد کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c68d551c-9c40-433a-b1b0-57561f9d4de5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات