728 x 90

غیظ امام جمعه‌های خامنه‌ای از تجمع مردم تهران پس از درگذشت محمدرضا شجریان و تحریم‌ بانک‌های رژیم

تجمع مردم مقابل بیمارستان جم در تهران
تجمع مردم مقابل بیمارستان جم در تهران

آخوند رفیعی امام جمعه خامنه‌ای در فاریاب، روز ۱۸مهر غیظ رژیم از تجمع مردم تهران پس از درگذشت شجریان که با شعارها مرگ بر دیکتاتور همراه بود، برملا کرد.

وی بهانه کرونا برای جلوگیری از تجمعات را پیش کشید و گفت: چرا ستاد کرونای کشور در تجمع دیروز غروب و دیشب به‌خاطر مرگ یک هنرمند هیچگونه تذکری نداد و این در حالی است که در نقاطی از کشور حتی نماز جمعه‌ها تعطیل است.

در همین حال، آخوند نادعلیزاده، امام جمعه رژیم در جویبار با اذعان به کوتاهی رژیم در مقابله با کرونا گفت: باید مسیرهای ورودی به مازنداران را ببندند زیرا آمار مبتلایان به کرونا از وضعیت قرمز به سیاه در حال نزدیک شدن است.

وی افزود: شرایط غرب مازندران وخیم‌تر است و حال این استان خوب نیست و مردم از استانهای دیگر به این منطقه سفر نکنند.

آخوند عسگری، امام جمعه خامنه‌ای در رفسنجان با سوزش از تحریم‌های آمریکا و هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی گفت: آمریکا که قاسم سلیمانی را ترور می‌کند و یا ما را سال‌های سال در تحریم قرار می‌دهد در روزهای گذشته ۱۸بانک ایرانی را آمریکا در فهرست تحریم قرار داد.

وی با طعنه به روحانی گفت: بعضی افراد قصد معامله با دشمن دارند.

در جمعه بازار حکومتی در ساری نیز آخوند لائینی گفت: اگر سوابق آمریکا را بدانیم نباید با لبخند آمریکا فریب بخوریم.

در جمعه بازار خلیفه ارتجاع در رشت، آخوند فلاحتی در سخنانی ابلهانه و نژادپرستانه علیه کشورهای همسایه خواهان نابودی حکومتهای کشورهای عربی شد و گفت: این عرب‌هایی که فقط لچکی بر سر گرفته تا لقمه‌ای در دنیای بین‌الملل بیابند، ذلیل‌شده‌اند. آدم‌های خیره‌سری آمده و در نظام اسلام جا خوش کرده‌اند. امیدواریم که این حکومت‌های نامیمون هر چه زودتر نابود شوند.

وی با اشاره به انزوا و محکومیت رژیم اضافه کرد: نظام سیبل توطئه‌های دشمنان شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f823d60a-50c3-4eb7-8d94-ff8d79490eca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات