728 x 90

فاکس نیوز: تصاویر ماهواره‌ای از عملیاتی شدن سایت موشکی در خورگو هرمزگان

 تصاویر ماهواره‌ای از عملیاتی شدن سایت موشکی در خورگو هرمزگان
تصاویر ماهواره‌ای از عملیاتی شدن سایت موشکی در خورگو هرمزگان

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به تصاویر ماهواره‌یی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد سایت زیرزمینی موشکی در خورگو استان هرمزگان، پس از ساخت جایگاههای جدید پرتاب موشک تقریباً عملیاتی شده است.
بر اساس این گزارش که روز چهارشنبه ۲۷اسفند، منتشر شد، به تصاویری که توسط مکسر تکنولوژیز تهیه شده، اشاره شده است که چهار حفره در منطقه کوهستانی ایجاد شده است و تجزیه و تحلیل جداگانه‌، حاکی از این است که سه حفره از آنها در مرحله نهایی برای نصب سکوهای موشکی قرار دارند.


ایتی بار لوی، یک تحلیلگر ارشد اینتل لب به شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز اظهار داشت که، با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی وهم‌چنین توپوگرافی، در صورت عملیاتی شدن کامل این تأسیسات، خنثی کردن آنها با روش‌های معمول کار آسانی نخواهد بود.
لازم به ذکر است که در دیماه سال جاری رسانه‌های حکومتی ایران از رونمایی یکی از پایگاههای راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران در سواحل خلیج‌فارس خبر داده، که در آن ستونی از موشکها و سیستم‌های پرتاب آنها وجود دارد.
از این پیش‌تر آمریکا و کشورهای غربی توسعه موشکهای بالستیک رژیم ایران را یکی از عوامل بی‌ثبات کننده منطقه می‌دانند و خواستار مذاکره برای اعمال محدودیت‌هایی بر این برنامه هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26daad55-fc9c-469e-a7b3-332dcf16f326"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات