728 x 90

فراخوان کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران به کارگران و زحمتکشان برای اعتراض و حق‌طلبی علیه رژیم ضد کارگری آخوندی به‌ مناسبت روز جهانی کارگر

کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران

در آستانه روز جهانی کارگر(اول ماه مه برابر با ۱۱ اردیبهشت)، کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران، کارگران و زحمتکشان میهنمان را به اعتراض و مطالبه حقوقشان از رژیم ضد کارگری فراخواند.

 

کمیسیون کار، بر ضرورت آزادی بلادرنگ همه کارگران و زحمتکشان زندانی و افزایش دستمزد ناچیز کارگران به‌ویژه پس از فاجعه سیل و گرانی تصاعدی قیمتها، تأکید کرد. کلیه معوقات و حقوقهای پرداخت نشده و چپاول شده کارگران محروم باید اعاده شود.

 

کمیسیون کار شورای ملی مقاومت افزود: اختلاسهای حکومتی و غارتگری مؤسسات مالی وابسته به سپاه پاسداران و فساد و تبهکاری فراگیر رژیم ولایت فقیه، عامل اصلی گسترش فجایع سیل، ویرانی اقتصاد و زیرساختهای کشور، گسترش بیکاری و وخامت وضعیت معیشتی طبقات زحمتکش و محروم کشور است. کارگران و زحمتکشان ایران، ضمن افشای دجالبازیهای رنگباخته خامنه‌ای و روحانی، با اعتراضات متحد و پیگیرانه خود و همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کارگر، حقوق پایمال شده خود را از رژیم ضد کارگری آخوندها، مطالبه می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e76c47a8-f3c4-46b5-861c-76e2e4811ce5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات