728 x 90

فوران بحران درونی در شرایط خفگی

در حالی‌که خروش جوانان در عراق و لبنان که با قیام علیه فساد آغاز شد و به درهمکوبیدن عمق استراتژیک رژیم ولایت‌ فقیه منجر شد ارکان نظام را به لرزه درآورده است، سخنرانی روحانی در یزد با ژست مبارزه با فساد، بحرانهای درونی رژیم را در آستانهٔ انتخابات به اوج رساند.

روحانی با تبلیغاتی خواندن مبارزه با فسادی که خامنه‌ای با آخوند جلاد رئیسی راه انداخته است گفت: «مردم عزیز یزد فساد دانه‌درشت‌ها کجاست؟ چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ این‌که چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ کردند و سر و صدا کردن سر مردم کلاه نمی‌رود».

در همین روز مجلس ارتجاع صحنهٔ اوج‌گیری بحران درونی در وحشت از خشم مردم علیه حاکمان فاسد بود.

پژمانفر: «شما بگید با سفره مردم چکار کردید هی گفتید برجام برجام آب شد برای مردم نان شد برای مردم اقتصاد مردم را حل کردید بابا بس است آقای روحانی خواسته ملت ما این است که اختلاس‌گران بیت‌المال دزدان بیت‌المال را باید بگیرند برخورد جدی بشه هر کی باشه ولو برادر شما باشد».(مجلس ارتجاع ۱۹آبان ۹۸)

نقوی حسینی هم پاسخ دانه‌درشت‌ها را داد!

نقوی حسینی: «جنابعالی مبارزه با فساد مبارزه با مفاسد کنید‌ از برادر خودتان شروع کنید».

تشدید بحران درونی و روکردن فسادهای نجومی در شرایطی که رژیم بعد از کلان‌ضربه قیام عراق و لبنان، شکست برجام و انزوای جهانی در شرایط خفگی به‌سر می‌برد، بیانگر بن‌بست و ناتوانی ولایت‌ فقیه در مرحله پایانی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2be65519-1f06-4ccd-ab15-7914216c29f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات