728 x 90

قاتلان در جهنم

روی این بنر که توسط جوانان عراق در شهر نصب شده نوشته است: «کشته‌شدگان در بهشت و قاتلان در جهنم»!

و این تصویر باطل‌شدهٔ مالکی و سودانی است.

قیام‌کنندگان عراقی در میدان تحریر بغداد با نشان‌ دادن تصاویر ضربدر خورده نوری مالکی و سودانی که به‌عنوان نخست‌وزیر احتمالی مطرح شده، مخالفت خود را با تعیین هر نخست‌وزیری توسط حاکمان فعلی ابراز کردند.

به گزارش العربیه روز شنبه مردم استان بصره واقع در جنوب عراق و العماره با شعارها و ترانه‌سرودهای مردمی علیه سودانی تظاهرات کردند و در استان ذیقار معترضان در اعتراض به معرفی سودانی پل زیتون را بستند.

هم‌زمانی اوج‌گیری خیزش جوانان عراق علیه سلیمانی و مالکی و سایر مزدوران رژیم، با قیام سراسری ایران، خواب از چشم خامنه‌ای و گماشته‌هایش ربوده است.

آخوند دری نجف‌آبادی در وحشت از همزمانی قیام‌ها گفت: «حوادث اخیر در کشور به‌دنبال سهمیه‌بندی بنزین و نیز همزمانی با حوادث عراق و لبنان به این سادگی نیست و هزاران توطئه و خیانت پشت آن خوابیده است».(خبرگزاری حکومتی ایسنا ـ‌ آخوند قربانعلی دری نجف‌آبادی ۲۳آذر ۹۸)

سخنگوی مجاهدین در رابطه با شورش جوانان علیه سودانی گفت: «درود بر شما که نخست‌وزیری شیاع سودانی، عامل رژیم ولایت فقیه را رد کردید. این جانور وحشی در مقام وزیر حقوق‌بشر نوری مالکی همان مزدوری است که هر گونه حمله و قتل‌عام و گروگانگیری را در اشرف در سال ۹۲ حاشا می‌کرد. جای سیاستمداران اسقاطی دست‌نشانده فقط در زباله‌دان است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb8782ba-de9e-4ad8-83a6-333bcc1d975c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات