728 x 90

قیام‌کنندگان عراقی، مقر باند عصائب وابسته به رژیم را به آتش کشیدند

به آتش کشیدن مقر باند عصائب وابسته به رژیم ایران در عراق
به آتش کشیدن مقر باند عصائب وابسته به رژیم ایران در عراق

به گزارش الرافدین، قیام‌کنندگان عراقی روز یکشنبه ۴خرداد مقر باند جنایت‌پیشه عصائب وابسته به رژیم آخوندی را در شهر العماره در استان میسان عراق به آتش کشیدند.

باند عصائب به ریاست قیس خزعلی وابسته به نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران است که در کشتار قیام‌کنندگان و مردم عراق و هم‌چنین در جنایات صورت گرفته علیه مجاهدان اشرفی دست داشته است.

سازمان ملل متحد روز شنبه ۳خرداد با انتشار گزارشی در مورد ۱۲۳تن از قیام‌کنندگان ربوده شده در عراق نوشت: اغلب این آدمربایی‌ها توسط «شبه‌نظامیان» و «عوامل مسلح و سازمان‌یافته که به منابع مادی هم دسترسی دارند»، صورت گرفته است.

بنا به این گزارش، ملل متحد از زمان شروع تظاهرات در عراق در مهرماه گذشته، کشته شدن حداقل ۴۹۰نفر از فعالان این تظاهرات و مجروح شدن ۷۷۸۳تن را ثبت کرده است.

این گزارش بر ضرورت حسابرسی از این جنایات تأکید کرده و می‌نویسد عدم حسابرسی از این اعمال، موجب مصونیت عاملان خشونتها و ادامه بدرفتاریها در جریان تظاهرات شده است.

شایان ذکر است که قیام‌کنندگان عراقی بارها با شواهد و مدارک نشان داده‌اند که آدم ربایان و آدمکشان از باندهای وابسته به رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3559ab4c-e8f4-4087-9c11-04f45a67af58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات