728 x 90

مارک دوبوویتز: تهدید رژیم ایران عزم ما را برای افشای حقایق در مورد این رژیم تقویت می‌کند

مارک دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسیها
مارک دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسیها

مارک دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسیها در واکنش به تحریم وی و بنیاد دفاع از دموکراسیها توسط رژیم آخوندی گفت:

این یک تهدید مستقیم علیه (بنیاد دفاع از دموکراسی ها)، من و دوستان ایرانی و غیرایرانی ما است.

این تهدیدها فقط عزم ما را برای تحقیق و افشای حقایق در مورد رژیم در داخل ایران و حمایت از خواست اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان برای آزادی تقویت خواهد کرد.

دوبوویتز در بیانیه‌یی به آسوشیتدپرس گفت: اندیشکده وی "درج لیست نام خود در هر لیست ارائه شده توسط رژیم ایران را یک نشان افتخار می‌داند."

وزارت خارجه رژیم روز شنبه اعلام کرد مجازاتهایی علیه "بنیاد دفاع از دموکراسی ها" و مدیر اجرایی آن، به‌دلیل نقش آن در پیشبرد تحریمها علیه ایران اعمال کرده است.

مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در واکنش به تحریم بنیاد دفاع از دموکراسیها توسط وزارت‌خارجه رژیم،طی پیامی گفت:‌ رژیم یاغی در ایران تهدیدی علیه بنیاد دفاع از دموکراسیها، یک‌ اندیشکده آمریکایی و مدیرعامل اش صادر کرده است. آمریکا تهدیدهای رژیم را جدی می‌گیرد. قصد ما این است که رژیم ایران را برای به خطر انداختن جان شهروندان آمریکا به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول بدانیم.

خاطرنشان می‌شود وزارت خارجه رژیم روز شنبه در بیانیه‌یی اعلام کرد وزارت خارجه، بنیاد دفاع از دموکراسیها و مدیر آن را در فهرست تحریمی رژیم ایران قرار داد.

 

وزارتخارجه رژیم از فرط افلاس در یک اقدام مضحک با صدور یک بیانیه ابلهانه بنیاد دفاع از دموکراسی ها و مدیر آن را تحریم کرد.

در بیانیه حوزه وزارتخارجه آخوندها با درد دل از تروریسم اقتصادی یکجانبه آمریکا و فراتر از آن خدشه به امنیت ملی نظام و به مخاطره انداختن آزادی مردم و ایراد خسارت جدید به محیط زیست و به خطر انداختن ایمنی هوانوردی و کشتیرانی از سوی «رژیم حاکم بر ایالات متحده آمریکا» بنیاد دفاع از دمکراسی ها در این کشور و  به ویژه مارک دوبوویتس مدیر این بنیاد تحریم میشود!

در بیانیه احمقانه وزارتخارجه آخوندها جرایم بنیاد دفاع از دمکراسی و مدیر آن بشرح زیر اعلام شده و  تمسخر هر ذی شعوری را برمی انگیزد :

- تولید و انتشار دروغ

-تشویق، مشورت، لابیگری و کارزار تبلیغاتی منفی و مؤثر در تشدید اثرات تروریسم اقتصادی علیه نظام!

-تلاش برای وارد کردن آسیب به شکل جدی و فعال به امنیت نظام !

به نظر میرسد وزارتخارجه رژیم مانند غریقی است که در گرداب سرنگونی به هر حشیش و خاشاکی چنگ میزند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d94a274-28eb-4c15-bdf4-fb1d53c4fd9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات