728 x 90

«مرکز اسلامی انگلستان» به‌دلیل ارتباط با رژیم ایران تحت بازرسی است

مرکز اسلامی انگلستان
مرکز اسلامی انگلستان

«مرکز اسلامی انگلستان»، یک مؤسسه خیریه که توسط نماینده خامنه‌ای اداره می‌شود به‌دلیل «نگرانی‌های جدی درباره عملکرد آن، محتوای وبسایت آن، و رویدادهایی که سازماندهی می‌کند» تحت بازرسی «کمیسیون خیریه» دولت انگلستان قرار گرفته است.

در گزارش ساندی تایمز آمده است: روحانیانی که این مرکز با آنها فعالیت می‌کند دیدگاههای «توهین‌آمیز و التهاب‌آمیز» دارند و از طرفی خواستار «جهاد دانشگاهی» در مدارس انگلستان و «ریشه‌کنی امپراطوریهای غربی» شده‌اند و در جماعتهای خود شعارهای «مرگ بر انگلیس» سر می‌دهند.

پیش از این تام توگندات، وزیر امنیت انگلستان ماه پیش طی بیانیه‌یی در رابطه با تهدیدهای علیه انگلستان از سوی مأموران رژیم ایران صحبت کرده بود و به‌طور آشکار از مرکز اسلامی انگلیس نام برده است که این سازمان تحت بازرسی کمیسیون خیریه است و نتایج تحقیقات این کمیسیون به‌زودی اعلام می‌شود.
از طرفی آلیشیا کرنس، رئیس کمیته امور خارجه مجلس عوام انگستان به همراه جمعی از نمایندگان مجلس خواستار تعطیلی مرکز اسلامی انگلستان شده است. او پیش‌تر نگرانی خود درباره روابط این مرکز وابسته به خامنه‌ای با سپاه پاسداران که توسط آمریکا به‌عنوان یک سازمان تروریستی حکومتی اعلام شده است را ابراز کرده بود.(العربیه ۲۹اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61548724-dbac-4b45-84d5-e2a8518e181d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات