728 x 90

کشته شدن دو جوان بر اثر شلیک مستقیم نیروی سرکوبگر انتظامی - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

بر اثر شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضرب و شتم وحشیانه دو جوان روز جمعه ۳۱مرداد در شهریار، این دو جوان متأسفانه جان باختند.
بر اساس گزارشات رسیده این دو جوان موتورسوار که علیرضا جعفرلو متولد ۱۳۷۴، دانشجو و علیرضا گودرزی متولد ۱۳۷۲ نام داشتند، روز جمعه هنگام عبور از میدان کشاورز، واقع در شاهدشهر شهریار مورد شلیک نیروهای سرکوبگر انتظامی قرار می‌گیرند و علیرضا گودرزی در دم جان باخته، اما علیرضا جعفرلو به‌شدت زخمی می‌گردد.

نیروهای سرکوبگر به‌جای اعزام وی به بیمارستان به ضرب و شتم وحشیانه وی باباتون می‌پرازند که منجر به خون‌ریزی داخلی وی گشته و سرانجام قبل از هر گونه مداوا، وی بر اثر شدت جراحات جان می‌بازد.
بر اساس همین گزارش یکی از شاهدان صحنه جنایت در این باره می‌گوید: «مأموران نیروی انتظامی در همین وضعیت به علیرضا جعفرلو دست‌بند زده و او را باباتون و مشت و لگد به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. مردمی که در محل حاضر بودند و با صدای تیراندازی متوجه ماجرا شده بودند، سعی کردند تا کمک کرده و او را به بیمارستان منتقل کنند. اما مأمور نیروی انتظامی با اسلحه مردم را تهدید کرد که هر کس جلو بیاید به او هم تیراندازی می‌کند».

سخنگوی مجاهدین به جوانان شورشگر در شهریار: علیرضا جعفرلو (دانشجو) و علیرضا گودرزی (برقکار) را در شمار شهیدان قیام آبان محسوب کنید. قاتلان و سرکردگان و سردمداران بایستی در برابر عدالت قرار بگیرند. آتش جواب آتش. برای قیام بعدی از جمیع جهات آماده شوید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abb830c0-061d-49c4-a249-72f111e4091e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات