728 x 90

نصب بنر‌های مسعود رجوی و رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در ایلام، تهران، مشهد و کرمان

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت روز ۳۰مهر در شهرهای میهن:

کانون‌های شورشی، تصاویر مسعود و مریم رجوی، را در قالب دو بنر رنگی بر دیوار ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، نزدیک پارک جغاسبز، نصب کردند. زیر تصویر مریم رجوی، جمله « برای سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه بپا خیزید» نقش بسته بود. بنر مسعود رجوی نیز حاوی زیر نویس شعار«مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» بود.

 

بنر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت توسط اعضای کانون شورشی ۹۵۳ تهران، بر پل اتوبان دماوند نصب شد. این بنر شامل تصویر رنگی مریم رجوی با زیر نویس «آری می‌توان و باید رژیم ولایت‌فقیه را سرنگون کرد» بود.

 

اعضای کانون شورشی در بزرگراه نیاوران (صیاد شیرازی) تهران نیز یک بنر رنگی از تصویر مریم رجوی را نصب کردند. جمله «مریم رجوی: آری می‌توان و باید رژیم ولایت‌فقیه را سرنگون کرد» بر این بنر برجسته شده بود.

 

در مشهد نیز اعضای کانون شورشی بنر رنگی مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران را در خیابان هنرستان نصب کردند. بر این بنر که جلوی یک کامیون نصب شد، شعار «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، درود بر رجوی» دیده می‌شد.

 

اعضای کانون شورشی در کرمان نیز تصویر بزرگی از مریم رجوی را نصب کردند. این بنر حاوی زیرنویس «مریم رجوی: برای سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه بپاخیزید» بود.

 

گسترش فعالیت کانون‌های شورشی باعث دلهره و وحشت مزدوران و سردمداران رژیم ضدبشری ولایت‌فقیه شده است بنحوی‌ که سیاست ممنوعیت از نام بردن از مجاهدین که تا چندی پیش مرز سرخ رژیم بود برداشته شده، و هر روز و شب یکی از ارگانها یا سردمداران ریز و درشت دیکتاتوری مذهبی، از نقش مجاهدین جیغ بنفش وحشت سرمی‌دهند.

 

دیوار‌نویسی و تخریب نمادهای رژیم آخوندی در اصفهان،بندرعباس، قزوین و هندیجان

اعضای کانون‌های شورشی در اصفهان، «شعار ایران رجوی رجوی ایران» را دیوارنویسی کردند.

در بندرعباس نیز شعار «دموکراسی آزادی با مریم رجوی» توسط کانون‌های شورشی این شهر در نقاط مختلف دیوارنویسی شد.

 

اعضای کانون‌های شورشی در قزوین نیز شعار «مرگ بر خامنه‌ای» را در دو نقطه دیوارنویسی کردند.

در هندیجان، اعضای کانون‌های شورشی با رنگ پاشی بر بنر‌های خمینی دجال، نمادهای رژیم آخوندی را تخریب کردند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5946241a-f1cb-41d9-ba84-017a7b3c7ed5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات