728 x 90

مصاحبه رئیسی جلاد در میان مهره‌های حامی خودش هم با اعتراض روبه‌رو شد

آخوند جلاد رئیسی
آخوند جلاد رئیسی

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت ۲۸مهر نوشت: اصول‌گرایان هم از مصاحبه اخیر و عملکرد دو ماهه دولت رئیسی دل خوشی ندارند و از آن دفاع نمی‌کنند. مثلا محمدصادق کوشکی گفت: رئیسی هنوز به مرحله‌ای نرسیده که تصمیم‌گیرنده جدی باشد. استانداریها و ادارات کل استانی، معاونتها هنوز بلاتکلیف هستند. در برخی از این عرصه‌ها مدیران نمی‌دانند که ابقا می‌شوند یا می‌مانند و وضعیت روی هواست. دولت و رئیسی متوجه نیستند که رها بودن اینها چه زیانهایی به نظام می‌زند.

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت با عنوان «سیاست نخ‌نما» نوشت: عمر دولت رئیسی به سه ماه نرسیده اما تا حالا دو بار مقابل دوربین تلویزیون نشسته و با مردم سخن گفته است. در همین فقره اخیر هیچ حرف روشن و امیدوارکننده‌ای نداشت... . شاهدش، آن همه «باید» و «نباید» هایی که به کار برد، و تقصیرهایی که به گردن دولت قبل انداخت.

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت سپس به‌نقل از یکی از مهره‌های باند مغلوب به نام آقایی نیز نوشت: هر چه از عمر این دولت می‌گذرد بیشتر به سست بودن پایه‌های سیاسی تشکیل آن پی می‌بریم... رئیسی هیچ پاسخ روشنی به وعده‌ها و قول‌های خود نداد در حالی که بیش از دو ماه از دولت می‌گذرد و اما و اگرهایی هم که گفت عملاً نشدنی است. مثلا این‌که اگر دولت آمریکا تحریم را بردارد، ما چنان می‌کنیم!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a454bd21-81db-4f34-9d53-3be775e2d8d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات