728 x 90

معاون فنی سلامت محیط وزارت بهداشت: پیش‌بینی می‌شود برخی از محدودیتها مجدداً بازگردد

محدودیت‌ها در اثر شدت گرفتن کرونا در ایران
محدودیت‌ها در اثر شدت گرفتن کرونا در ایران

محسن فرهادی، معاون فنی سلامت محیط وزارت بهداشت با اشاره به روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهر تهران گفت: "پیش‌بینی می‌شود برخی از محدودیتها مجدداً بازگردد".
وی افرود: "در وضعیت تهران هنوز تغییری مشاهده نشده است، اما با این روند رشد بیماری، پیش‌بینی می‌شود برخی از محدودیتها مجدداً باز گردد."

از سوی دیگر ستاده مبارزه با کرونا در شهر تهران تصمیم گرفت: "با هدف جلوگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، ارائه خدمات کتابخانه‌یی به اعضاء کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از امروز دوشنبه ۱۶تیر لغایت پنجشنبه ۱۹ تعطیل اعلام شده است."
آمارهای دولتی که معمولاً بخشی از واقعیتها هستند نشان می‌دهند که روز گذشته ۲هزار و ۵۶۰نفر به میزان مبتلایان کرونا افزوده شد و ۱۶۳نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد بیشترین میزان مرگ بر اثر کووید۱۹ از زمان شیوع آن در ایران بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم وضعیت استانهای خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام را قرمز و استانهای تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار معرفی کرد.
با توجه به بی‌عملی مقامات رژیم ایران در کنترل رشد کرونا در ایران گفته شده از این هفته مقررات سختگیرانه‌تری برای استفاده از ماسک توسط رژیم وضع شده، که از جمله آنان عدم ارائه خدمات دولتی به مراجعان در صورت نداشتن ماسک می‌باشد.

گفتنی است که روز ۱۴تیرماه یکی از اعضای کمیته کرونا نسبت به بروز فاجعه در پاییز و فصل سرد هشدار داده و گفته است برای جلوگیری از به‌وجود آمدن چنین وضعی، افراد در معرض خطر و آسیب‌پذیر واکسن بزنند.
وی گفته است با انجام آزمایش پادتن، متوجه شدیم که تا الآن ۱۸میلیون ایرانی یعنی حدود ۲۰درصد جمعیت کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd1aec8d-d2da-4380-a0ae-ec4432cd9aa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات