728 x 90

معرکه نمایش انتخابات در سومین روز ثبت نام کاندیداها

معرکه نمایش انتخابات رژیم آخوندی
معرکه نمایش انتخابات رژیم آخوندی

معرکه نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم آخوندی در آغاز سومین روز ثبت نام کاندیداها در روز پنجشنبه ۲۳اردیبهشت همراه با تشدید جنگ گرگها از یک‌سو و تمسخر این نمایش از سویی دیگر همراه بود.
آخوند خاتمی عضو شورای نگهبان ارتجاع با حمله به باند مغلوب و تهدید آنان به تحریم نمایش انتخابات گفت: «اگر افراد قانون را قبول ندارند چرا به صحنه می‌آیند؟ این‌که عده‌یی بگویند انتخابات را تحریم می‌کنیم یعنی نظام و قانون اساسی را قبول ندارند».

 

در همین راستا و اوجگیری جنگ گرگها؛ آخوند علم‌الهدی؛ نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز با حمله به احمدی‌نژاد گفت: «اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.
اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ این‌که آقایی عربده بکشد من در انتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم‌گیرنده نیستی».

 

از سویی دیگر محمدرضا عارف از باند مغلوب با صدور بیانیه‌یی انصراف خودش را از کاندیداتوری اعلام کرد و نوشت «معتقدم بر اساس روند حاکم بر کارزار انتخابات، شرایط حضور و اثربخشی لازم برای کمپین و اجرای راه‌کارها فراهم نیست.
حضور اینجانب در این شرایط قطعاً بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابتهای درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم».
این در حالی است که حضور اشخاصی با شکل و شمایلهای خاص در وزارت کشور رژیم برای ثبت نام؛ بیش‌از‌پیش موجب تمسخر و استهزا این نمایش گشته است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa01b870-db1a-4901-aec1-2df0ab203fa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات