728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۳شهریور۹۸

اعزام ناو جنگی جدید انگلستان به خلیج‌فارس

وزیر دفاع انگلستان اعلام کرد یک ناو جنگی دیگر را به منطقه خیلج فارس اعزام می‌کند. اعزام این ناو به‌منظور تضمین امنیت تردد کشتیرانی در خلیج‌فارس و تنگه هرمز است.

 

برایان هوک: با تحریم‌های فلج کننده رژیم ایران را وادار به تغییر رفتار می‌کنیم

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا:‌ تحریم‌های فلج کننده می‌تواند در نهایت رفتار ایران در خاورمیانه را تغییر بدهد. یک قلم با تحریم‌های نفتی توانسته‌ایم این رژیم را از دسترسی به ۵۰میلیارد دلار در سال محروم کنیم

 

حمله هوایی به برخی مراکز نیروی قدس و شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

فرانس ۲۴ اعلام کرد روز یکشنبه ۲شهریور نیروی هوایی اسراییل با پهپادهای مجهز به مواد انفجاری تعدادی از اهداف تروریستی و تجهیزات نظامی نیروی قدس سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان شیعی وابسته به رژیم ایران را مورد حمله قرار داد.

 

گزارش تلویزیون العربیه الحدث از تظاهرات ایرانیان علیه جواد ظریف در پاریس

تلویزیون العربیه الحدث گزارش داد: ایرانیان در پاریس علیه جواد ظریف تظاهرات کردند.

یک خانم تظاهر کننده: ما اینجا هستیم تا بگوئیم این جنایتکار باید فرانسه را ترک کند و فرانسه نباید به او گوش کند به‌خصوص که او برای تسهیل جنایات رژیم کار می‌کند.

 

کیهان خامنه‌ای:‌ یک خبرنگار همراه ظریف به ایران برنگشت

کیهان خامنه‌ای خبر داد: امیر توحید فاضل در جریان سفر ظریف به نروژ، درخواست پناهندگی کرد و با هیأت خبرنگاران وزیر خارجه مراجعت نکرده است.

 

اکسپرس: از رهبران جهان خواسته شد، تروریسم رژیم ایران را در هم بکوبید

اکسپرس انگلستان نوشت: از رهبران جی۷ در پاریس مصرانه خواسته شده تا « بالهای سپاه پاسداران » و دخالت‌های رژیم ایران در سوریه، عراق، لبنان و یمن را قطع نمایند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/046b2267-1931-400c-857e-2beb335cfa04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات