728 x 90

مورگان اورتگاس بعد از حمله به سلمان رشدی: ما نمی‌توانیم با این رژیم شیطانی معامله کنیم

مورگان اورتگاس
مورگان اورتگاس

مورگان اورتگاس سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در مورد حمله به سلمان رشدی در نیویورک روز جمعه ۲۱مرداد در توئیتی نوشت: ما هنوز نمی‌دانیم چه کسی سعی کرد سلمان رشدی را بکشد، اما می‌دانیم که چه کسی مسئول نهایی است: رژیم ایران.

یکی از "بنیادهای خیریه"خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ۳.۳میلیون دلار جایزه بر سر سلمان رشدی گذاشته. اینجاست که خامنه‌ای توئیت می‌کند که این فتوا"غیرقابل برگشت" است.
همین آخر هفته گذشته، رسانه‌های دولتی رژیم ایران می‌گفتند مسلمانان «وظیفه دارند» رشدی را در هر کجای جهان و در هر زمانی اعدام کنند.
از سال۱۹۸۹، جمهوری اسلامی نفرت و کینه‌توزی مهلک نسبت به سلمان را برانگیخته است. امروز رسانه‌های آنها از خوشحالی غوغا می‌کنند.
رژیم ایران اکنون در تلاش است تا شش نفر را بکشد که من شخصاً آنها را می‌شناسم و با آنها کار کرده‌ام. رژیم علاوه بر آن، به چند مورد دیگر نیز ضربه زده است.
این طبیعی نیست. این قابل‌قبول نیست ما نمی‌توانیم با این رژیم شیطانی معامله کنیم.

سناتور مارکو روبیو در توئیتی نوشت: حکومت ایران برای هر کسی که سلمان رشدی را ترور کند جایزه تعیین کرده بود. امروز او را در آمریکا چاقو زدند. چرا بایدن هنوز در حال مذاکره با این تروریست‌ها در تهران است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24db79b5-5307-466c-aae9-5f94aee261ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات