728 x 90

میناب - درگیری مردم و سوختبران با مأموران سرکوبگر انتظامی

میناب

درگیری مردم و سوختبران با مأموران سرکوبگر انتظامی

تخریب خودروی نیروی انتظامی و فراری دادن مأموران

پنجشنبه ۵بهمن ۱۴۰۲

 

ساکنان روستای دهدک واقع در شهرستان میناب روز پنجشنبه ۵بهمن در اعتراض به تیراندازی مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به خودرو سوختبران و توقیف خودرو آنها با مزدوران رژیم درگیر شده، خودرو آنها را تخریب و آنها را فراری دادند.

این درگیری زمانی به‌وقوع پیوست که مأموران قصد داشتند خودرو سوختبران را به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل کنند که مردم خشمگین به مأموران حمله کرده و خودروهای توقیف شده را آزاد و مزدوران نیروی انتظامی را وادار به فرار کردند.

 

تهاجم مسلحانه به پاسگاه شورو از توابع زاهدان

خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۵بهمن از حمله مسلحانه به پاسگاه شورو از توابع زاهدان خبر داد و آنرا تیراندازی کور و از فاصله دور توصیف کرد اما تأکید نمود که عوامل تروریست به سزای اعمال خود خواهند رسید.

از سوی دیگر یک گروه بلوچ به نام سازمان انصارالفرقان ایران اعلام کرد که قرارگاه مزدوران رژیم در منطقه شورو از توابع زاهدان را مورد حمله مسلحانه قرار داده است. بر اساس اطلاعیه این گروه در جریان این تهاجم که از ساعت ۵ عصر آغاز شد و یک ساعت ادامه داشت، شماری از مزدوران رژیم کشته و زخمی شدند.

سازمان انصارالفرقان ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72d9ad4e-aaea-4581-ac4c-6482123370c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات