728 x 90

نشریه گلوبال بار - سوئد: رئیس‌جمهور رژیم ایران از اعضای هیأت مرگ در سال۶۷ بود

نشریه گلوبال بار -  سوئد
نشریه گلوبال بار - سوئد

گلوبال بار – سوئد: در کنفرانسی که در ماه سپتامبر در استکهلم برگزار شد، خانم مریم رجوی پرزیدنت مقاومت ایران گفت رئیسی از اعضای هیأت مرگ در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی و هم‌چنین مسئول کشتار دست‌کم ۱۵۰۰نفر و دستگیری هزاران نفر در قیام آبان ۹۸است. او باید به‌جای صحبت از تریبون سازمان ملل به‌خاطر جنایت‌هایش و نیز شکنجهٔ جوانان زندانی در دادگاههای بین‌الملل پاسخگو باشد.

گلوبال بار افزود: مریم رجوی می‌گوید ۹۰درصد از قربانیان قتل‌عام از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین بوده‌اند. مسعود رجوی (مسؤل) شورای ملی مقاومت در ۲۳دسامبر ۱۹۸۸ فهرستی شامل اسامی و مشخصات ۱۱۲۵زندانی اعدام‌شده را به‌ارگانهای مسئول سازمان ملل ارسال کرد. هزار تن از ساکنان اشرف۳ و تعداد زیادی از شاهدان در سراسر جهان از کارزار مجاهدین حمایت کرده‌اند. هدف شرکت‌کنندگان در این کارزار این است که مسؤلان این قتل‌عام را به‌پای میز محاکمه بکشانند و این خواسته را تا رسیدن به‌نتیجه ادامه خواهند داد.

خانم رجوی از مجامع بین‌المللی و به‌ویژه کشور سوئد و دیگر کشورهای عضو اتحادیهٔ اروپا می‌خواهد اقدامات جدی و لازم را برای ارجاع پرونده رژیم به (شورای امنیت) صورت دهند و مصونیت مسؤلان این جنایتها به‌ویژه خامنه‌ای و رئیسی پایان یابد (نشریه گلوبار: سپتامبر۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5e113f8-251a-458f-933f-a08864514ce8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات