728 x 90

نمای روز ـ روحانی و کابوس دهه ۶۰

وقتی تمام تیرهای امیددرمانی به سنگ خورد، روحانی با یادآوری روزهایی که رژیم زیر ضرب مجاهدین در لبه پرتگاه بود، هشدار داد نگذارید همان دشمن امروز کار را تمام کند.

آخوند روحانی: «گاهی وقتها یادمان می‌رود که در سال۵۹ و ۶۰ اوایل دهه۶۰ چه سختی‌هایی ما داشتیم... می‌دانیم باز سال۶۰ را یک جوری برگردانند دو مرتبه سال۶۰ را دشمن به یک نحو دیگر دارد تکرار می‌کند».

آخوند شیاد به‌عمد اسمی از جوانان و کانون‌های شورشی که نمادهای شیطان را به زیرمی‌کشند نیاورد اما آخوند سرلک نمایندگی خامنه‌ای گفت: «از تیر برق رفتند بالا با لگد زدند به عکس قاسم سلیمانی. حاج قاسم سلیمانی‌رو بالاخره یک جاهایی توانستند از چشم و دل بعضی‌ها بیندازند حتی حاج قاسم سلیمانی. حتی امام رو رهبر رو میتونن اینکارو بکنن».

پیش‌تر هم آخوند فلاحتی در نمایش جمعه رشت وحشت نظام از آتش خشم جوانان را به نمایش گذاشت: «درصدد هستند در ماه‌های آینده تلاش‌های مذبوحانه‌ای را در داخل انجام بدهند. هدف از این تلاش‌های مذبوحانه و زشت دشمنان که در رأس اینها منافقین آواره هستند».

روحانی ضمن ابراز خوشحالی از این‌که در سال۶۰ سرنگون نشدند گفت: «دودی که از این ساختمان بلند می‌شد همه فکر می‌کردند که این ضربه نهایی است و ما را از پا درمی‌آورند».

اما محمود احمدی بیغش، عضو مجلس ارتجاع، در وحشت از آتشی که این‌بار سراپای نظام را دود می‌کند، با لگدی به روحانی گفت: «آقای رئیس‌جمهور محترم گوش شنوا ندارد توجه کنید دولت به ریش این مردم دارد می‌خندد مردم از گرانی نابود شدند یکی هم به داد نمی‌رسد».

گره فقر و تبعیض و سرکوب و گرانی فقط به دست مردم و جوانان شورشی باز می‌شود؛ به دست تهیدستان و ارتشی از گرسنگان که پیروزی می‌سازند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4018653-8b39-40c5-bc56-ee549d2190b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات