728 x 90

نمایش انتخابات و وحشت از قیام

با این‌که کارگزاران نظام ناامیدانه تلاش دارند که تنور نمایش انتخابات را گرم نگه دارند اما از آنجا که خوب به‌ نفرت مردم و فضای انفجاری جامعه اشراف دارند جابه‌جا در صحبت‌هایشان ترس از قیام که کامشان را تلخ کرده بیرون می‌زند. قیامی که غربی‌ها را هم از سیاست مماشات دور کرده است.

آخوند روحانی ۷آبان ۹۸: «کاری به‌ ۹۶ ندارم چون ۹۶ جزو روزهای تلخ تاریخ ماست که هیچ‌وقت یادم نمی‌رود و این دی سال ۹۶ بود که ترامپ را پررو کرد که در برابر ایران بایستد و دشمنان ما را تشویق کرد».

وزیر کشور آخوندی ضمن اعتراف به‌ نفرت سراسری از باندهای غارتگر، به‌ ماهیت مانور و نمایش سیاسی انتخابات برای تحت‌الشعاع قرار دادن قیام اعتراف کرد.

رحمانی فضلی ۷بهمن ۹۸: «دشمنان‌مان که در این ایام همه به‌دنبال این هستند که اختلافات داخلی را تشدید کنند و ناامیدی و یاس را بر مردم غلبه بکنند بنابراین این انتخابات فقط یک انتخابات صرف سیاسی حضور مردم در سر صندوقها نیست بیش از همیشه یک مانور قدرت سیاسی است».

اما حرف حساب را باید از زبان نابغهٔ نظام شنید!

پاسدار حسن عباسی: «فتنه اخیر هم خیلی خطرناک بود دیدید دیگه امروز ظهر که آقای حاجی‌زاده آمد توی تلویزیون گفت ما مقصر هستیم پنج ساعت بعد جلوی دانشگاه امیرکبیر هزار نفر جمع شدند».

پاسدار جنایتکار که در آتش زدن عکس سرجلاد، مرگ ولی‌فقیه و پایان نظامش را دیده است، هراسان از شعله‌های خشم قیام‌آفرینان می‌گوید: «کینه داری از قاسم سلیمانی؟ اول می‌آید مرگ بر دیکتاتور مرگ بر ولایت فقیه خب دیگه چی»؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/229ec5ff-d627-472a-b664-9a756a724412"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات