728 x 90

هشدار: فشار اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر موجبات اعتراضات اجتماعی را فراهم خواهد کرد

اعتراضات اجتماعی در ایران
اعتراضات اجتماعی در ایران

تورم و گرانیهای سرسام‌آور و شعبده دجالگرانه «۳۰۰ تا ۴۰۰هزار تومانی» نظام مافیایی در غارت و چپاول اقشار مردم، هشدار رسانه‌های حکومتی را به‌دنبال داشته است.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۲۶ اردیبهشت در این باره نوشت:... با توجه به تورم موجود در کشور و افت مداوم ارزش پول ملی در سال‌های آینده و هم‌چنین کاهش منابع پولی و بانکی کشور که قطعاً موجب عدم افزایش مبلغ یارانه در سال‌های بعد می‌شود، در سال‌های بعد که نه حتی در ماه‌های بعد موجب می‌شود که این یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰هزار تومانی هم عملاً کارآیی خود را در جهت افزایش قدرت خرید اقشار کم‌درآمد جامعه و جبران افزایش قیمتها از دست خواهد داد.
تنها مردم در این غائله متضرر خواهند شد. مردمی که واقعا‌ً توانایی هضم این حجم فشار مالی و افزایش قیمتها را نخواهند داشت. در کنار همه مسائل مطرح شد، موضوعات امنیتی را هم باید اضافه کرد مطمئناً فشار اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر موجبات اعتراضات اجتماعی را فراهم خواهد کرد همان‌طور پیش از این در برخی از شهرهای جنوبی شاهد ناآرامی‌هایی بودیم که نمی‌توان به‌سادگی از کنار عبور کرد.
به‌طور حتم باید منتظر افزایش قیمت سریالی بقیه کالاها هم باشیم که عواقب آن شاید غیرقابل پیش‌بینی باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad4d541b-d498-4a75-8471-060a01a29332"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات