728 x 90

نیوز مکس: تحریم‌ها و ویروس کرونا رژیم ایران را به لرزه درآورده است

تحریم‌ها و ویروس کرونا رژیم ایران را به لرزه درآورده است
تحریم‌ها و ویروس کرونا رژیم ایران را به لرزه درآورده است

سایت نیوز مکس در گزارشی تحلیلی پیرامون تاثیر تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا در ایران بر رژیم حاکم نوشت: «تحریم‌ها، ویروس کرونا؛ رژیم ایران را به لرزه درآورده است».

این گزارش که روز سه‌شنبه ۲۶فروردین منتشر شده است با اشاره به همزمانی اعتراضات در تمامی شهرهای ایران و تحریم‌ها از یک‌سو و شیوع بیماری کرونا به‌علت بی‌عملی کارگزاران رژیم از سویی دیگر می‌نویسد: «اعتراضات یا تحریم‌ها به تنهایی موجب تغییر رژیم نخواهند شد. ظهور مجدد مقاومت همزمان شده است با فشار حداکثری تحریم‌های آمریکا و شیوع کوید-۱۹، اعتراضات بنیاد‌های حکومت مذهبی ایران را به لرزه در آورده است. این به سرنگونی رژیم راه خواهد برد.»

 

 

اعتراضات در ایران به‌دلیل شرایط رو به وخامت اقتصادی و نارضایتی سیاسی

اعتراضات در تهران رو به افزایش است، بخشی از این اعتراضات توسط سازمان مجاهدین خلق ایران که بزرگترین عضو ائتلاف شورای ملی مقاومت است سازماندهی شده است.

از سال ۲۰۱۷، صد‌ها اعتراض به‌صورت ماهانه در ایران به‌دلیل شرایط رو به وخامت اقتصادی و نارضایتی سیاسی رخ داده است.

 

 

بی عملی و فساد عامل شیوع بیماری کرونا و قربانیان بیشمار

رژیم آخوندی با یک تأخیر سه هفته‌یی به‌علت برگزاری انتخابات قلابی مجلس مجبور به اعتراف به‌وجود و شیوع بیماری کرونا در ایران گردید. در حالی که پروازهای ماهان ایر سپاه پاسداران به چین با شدت ادمه داشت؛ در اوج کمبود الزامات بهداشتی برای مبارزه با بیماری کرونا از قبیل ماسک، علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی رژیم ۵۰۰۰۰ماسک به نیروهای حشدالشعبی عراق اهداء کرد و وزیر بهداشت رژیم مجبور به اعتراف به احتکار دهها میلیون ماسک توسط سپاه پاسدران شد.

 

 

برگرداندن پزشکان بدون مرز از ایران

در حالی که ظریف وزیر خارجه مکار رژیم آخوندی آه و فغان خود از تاثیر تحریم‌ها در ورود اقلام و کمکهای پزشکی در مقابله با کرونا را بلند کرده بود، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران گفت، پزشکان بدون مرز بر اساس توافق قبلی و هماهنگی صورت گرفته با رژیم به اصفهان پرواز کردند. اما تهران مانع ساخت یک بیمارستان توسط آنان شد.

 

 

تلاش رژیم برای بدست آوردن پول نقد برای مصارف تروریستی

رژیم آخوندی که به‌علت افزایش فزاینده اعتراضات از یک‌سو و فشار تحریم‌ها از سوی دیگر در تنگنا قرار داشت تمام تلاش خود را برای شکستن تحریم‌ها و به دست آوردن پول نقد برای مصارف تروریستی و هزینه نیروهای نیابتی خود در سوریه؛ عراق؛ یمن و دیگر نقاط انجام داد.

 

 

کرونا، رژیم ایران را از تحریمهای فلج کننده آمریکا نجات نخواهد داد

در حالی که برایان هوک؛ نماینده ویژه امور ایران؛ روز ۲۲مارس اعلام کرد: «تحریم‌های آمریکا مانع رسیدن کمک‌ به ایران نشده است»، رویترز در گزارشی نوشت: «واشنگتن یک پیام قوی به ایران فرستاد: «شیوع ویروس کوید-۱۹ رژیم ایران را از تحریم‌های آمریکا که درآمد حاصله از فروش نفت را مسدود کرده و اقتصاد کشور را منزوی ساخته است، نجات نخواهد داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f6916d2-6c47-4c56-8416-3c84dbea8132"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات