728 x 90

نیوزبلاد- بلژیک: اسدی در سفارت رژیم در وین شبکه‌یی از جاسوسان و خبرچین‌ها را اداره می‌کرد

محاکمه دیپلمات تروریست رژیم در آنتورپ بلژیک
محاکمه دیپلمات تروریست رژیم در آنتورپ بلژیک
  • نیوز بلاد - بلژیک: اسدی در سفارت رژیم در وین شبکه‌یی از جاسوسان و خبرچین‌ها را اداره می‌کرد
  • دادستان فدرال بلژیک وزارت اطلاعات رژیم ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد

نیوز بلاد بلژیک در گزارشی از محاکمه دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در دادگاه جنایی آنتورپ نوشت:

در محاکمهٔ تروریسم بر سر حمله شکست‌خورده در فرانسه در سال۲۰۱۸ در دادگاه جنایی آنتورپ، چهار متهم به‌جرم اقدام به‌عملیات تروریستی و مشارکت در فعالیت‌های یک گروه تروریستی محاکمه شدند... .

آنها قصد داشتند به‌گردهمایی جنبش مقاومت ایران، مجاهدین خلق در ویلپنت در حومهٔ پاریس حمله کنند.

آنها برای اسدالله اسدی، دیپلمات سفارت رژیم ایران در وین کار کرده بودند. بر اساس گزارشها او از اعضای وزارت اطلاعات (رژیم) ایران است که علیه گروه‌های مخالف در داخل و خارج از کشور اقدام می‌کند. دادستان فدرال وزارت اطلاعات رژیم ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

اسدی در سفارت رژیم در وین شبکه‌یی از جاسوسان و خبرچین‌ها را اداره می‌کرد...

به گفته دادستان فدرال اسدی بمب را در چمدان دیپلماتیک خود با هواپیما از تهران حمل کرده بود.او مواد منفجره را چند روز قبل در لوکزامبورگ به تروریستها تحویل داده بود.

هفتهٔ گذشته برای اسدی بیست سال، برای امیر سعدونی و نسیمه نعامی که اجرای عملیات را به‌عهده داشتند هر یک هجده سال و برای مهرداد عارفانی که در گردهمایی مجاهدین حضور داشت پانزده سال زندان زندان درخواست شده است

اسدی از هر گونه اظهارنظر خودداری کرد و به‌سادگی واقعیتها را انکار نمود. وکیل او روی مصونیت دیپلماتیک اتکا می‌کند اما به‌گفته وکلا، این حقوق ویژه دیپلماتیک در اینجا مصداق ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1316c75a-b200-48c0-858e-dcd1625f360a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات