728 x 90

هراس رژیم از حمله مجاهدین در زمان مرگ خمینی از زبان آخوند جنتی

آخوند جنتی رئیس خبرگان ارتجاع
آخوند جنتی رئیس خبرگان ارتجاع
  • آخوند جنتی رئیس مجلس خبرگان ارتجاع: شب مرگ امام دوستان تو این صحبت بودند که حالا اتفاقی ممکن است بیفتد ما زودتر مرزها را ببندیم دشمن حمله می‌کند از مرزها.
  • حالا با این مجاهدین و مخالفینی که داریم اینها مملکت را آشوب کنند و مردم بریزند تو خیابان‌ها.

آخوند جنتی رئیس خبرگان ارتجاع طی سخنانی در سالمرگ خمینی ملعون به وحشت رژیم از حمله مجاهدین اعتراف کرد و گفت: دشمن در انتظار روز مرگش بوده شب رحلت حضرت امام بود من در دفتر ایشان در جماران نشسته بودیم دوستان تو این صحبت بودند که خب حالا اتفاقی ممکن است بیفتد دشمن حمله می‌کند از مرزها وارد می‌شوند اشغال می‌کنند . مملکت را و زودتر باید به فکر مرزها باشیم و این فکر به ذهن همه کس می‌آمد. مملکت طوری نبود حالا با این مخالفینی که ما داریم منافقینی که ما داریم افراد دیگری ایادی دشمن اینها مملکت را آشوب کنند و مردم بریزند توی خیابان‌ها (چهارشنبه ۱۴خرداد).

آخوند جنتی رئیس مجلس خبرگان ارتجاع ۱۴خرداد ۹۹:

«من یادم هست که همان شب‌هایی که شب رحلت حضرت امام بود من در دفتر ایشان در جماران نشسته بودیم دوستان تو این صحبت بودند که خب حالا اتفاقی ممکن است بیفتد اینها ما زودتر مرزها را ببندیم دشمن حمله می‌کند از مرزها وارد می‌شوند اشغال می‌کنند مملکت را و زودتر باید به فکر مرزها باشیم و این فکر به ذهن همه کس می‌آمد ولی کار خدا جلسه خبرگان تشکیل شد جلسه خبرگان هم خب مسأله این بود که خب چی کار کنیم حالا بالاخره جای ایشان چی باشد؟ یک نظری بود که نظر خوبی هم نبود و ما هم مخالفت می‌کردیم و خیلی افراد دیگه هم مخالفت می‌کردند این‌که شورایی‌اش بکنیم می‌گفتند ما کسی را که بتوانیم جای امام بنشانیم نداریم وقتی نداریم یک نفر که بتواند جایگزین باشد ناچار چند نفر را باید پیدا کنیم به یک شورایی باشد و حکومت شورایی باشد جای امام را یک شورا پر بکند این یک نظر بود که این نظر مخالفت باهاش شد خیلی از کسانی هم که باهاش مخالفت می‌کردند ناراحت نبودند فقط من بودم که یک صحبتی هم آنجا کردم گفتم نمی‌شود دیگر شورا نمی‌تواند جای امام را پر کند فرد کی؟ کی می‌خواهد باشد؟ اون یک نفری که می‌خواهد جای امام را بگیرد؟ اینهم باز کار خدا بود همه‌اش کار خدا همه‌اش مقدرات الهی بالاخره مقام معظم رهبری مطرح شد خدا رحمتش کند آقای هاشمی هم یک جمله حضرت امام اون کار را حل اش کرد مشکل را حل کرد که نظر امام هم همین بود که بعد از خود ایشان آیت‌الله خامنه‌ای می‌تواند جای ایشان باشد می‌تواند همین جور اداره بکند همین کار خودش را کرد و بعضی‌ها در عین این‌که تردید داشتند ولی چون بیان امام مطرح شد جرأت نمی‌کردند که در مقابل حرف امام حرفی بزنند به‌هرحال کس دیگه‌ای هم نداشتند که صرف‌نظر از صحبت امام ایشون نباشد کی می‌خواهد باشد حتی خود ایشان هم اون صحبتهایی که آنجا کردند که بعداً بعضی دشمن ها سو استفاده کردند خودشان هم آمادگی برای این کار نداشتند یعنی این جایگاه را جوری می‌دانستند که می‌گفتند من نمی‌توانم جای امام را پر کنم و همان جمله را که من نمی‌خواهم آن جمله ایشان را تکرار بکنم آن جمله را فرمودند ولی باز هم کار خدا بود بالاخره در ظرف یکی دو روز مرزها حفظ شد محفوظ ماند دشمن هم به مرزها تجاوز نکرد مملکت هم آرام شد مملکت طوری نبود حالا با این مخالفینی که ما داریم منافقینی که ما داریم افراد دیگری ایادی دشمن اینها مملکت را آشوب کنند و مردم بریزند توی خیابان‌ها و مغازه‌ها را غارت بکنند و قتل و غارت بشود و دشمنی کار خودش را بکند».

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a94627c-eb10-409d-9799-885e3116df8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات