728 x 90

هشدار موج سوم کرونا در تهران

هشدار موج سوم کرونا درتهران
هشدار موج سوم کرونا درتهران

عضو شورای عالی پزشکی رژیم نسبت به‌وقوع موج سوم کرونا در تهران که شرایط بسیار بدی را به‌دنبال خواهد داشت، هشدار داد.

خبرگزاری حکومتی مهر (۲۴شهریور۹۹) به‌نقل از حسین قشلاقی نوشت: «ایران دوران طلای مهار کرونا را از دست داد است و با شتاب به سوی موج سوم کرونا «سارس کوو ۲»که در تهران در حال وقوع است، می‌رود».
قشقایی با اشاره به خستگی و فرسودگی شدید کادر درمان گفت : «اگر وضع به همین منوال پیش رود، عواقب خطرناکی به‌دنبال خواهد داشت زیرا توان جسمی و روحی آنها از بین رفته و با توجه به همزمانی آنفلوانزا و بیماریهای عفونی با کووید۱۹ در آینده‌ای نزدیک شرایط بسیار بدی را تجربه خواهیم کرد.» وی افزود : «بازگشایی مدارس "تصمیم عجولانه و خطرناکی" از جانب دولت بوده است».

علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در تهران نیز با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کووید۱۹ در روزهای اخیر و این‌که شهر و استان تهران در وضعیت قرمز قرار دارند، نسبت به آغاز موج سوم کرونا هشدار داد. فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونای تهران شمار مبتلایان جدید این شهر در ۲۴ساعت گذشته را ۶۵۹نفر اعلام کرد. از این تعداد ۱۴۳نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

نمکی وزیر بهداشت رژیم در جلسه ستاد کرونای رژیم گفت: «در قم در دو روز گذشته یک التهاب جدید شروع شده، در تبریز ما یک خیز جدیدی را داریم و همین طور در تهران که از دیروز و امروز افزایش موارد بستری را مشاهده می‌کنیم امیدوارم که این التهاب و خیز جدید ما را گرفتار یک جریان نفس‌گیر تازه‌یی نکند» (شبکه خبر رژیم ۲۳شهریور).

شایان ذکر است که بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده توسط سازمان مجاهدین خلق ایران آمار فاجعه‌بار قربانیان کرونا در ۴۳۱شهر کشور از ۱۰۳هزار نفر بیشتر شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a82bfb3-c05a-414f-8700-486323aeec49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات